• دوشنبه / ۱۳ آذر ۱۳۹۶ / ۱۳:۰۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 96091307130
  • خبرنگار : 30054

مدیرعامل شرکت نفت و گاز «جام گستر مسعود» عنوان کرد:

تحقق اقتصاد مقاومتی با اعتماد مسئولان به شرکت‌های نفتی داخلی

تحقق اقتصاد مقاومتی با اعتماد مسئولان به شرکت‌های نفتی داخلی

مدیرعامل یک شرکت پیمانکاری حوزه نفت، گاز و پتروشیمی با تاکید بر حل مشکلات صنعت نفت به دست متخصصان داخلی، گفت: مسئولان صنعت نفت باید به توانمندی شرکت‌های داخلی فعال در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی اعتماد کنند تا اتکا به بیگانگان در صنعت مادر کشور به حداقل برسد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، رضا کوراوند مدیرعامل شرکت «جام گستر مسعود» با بیان اینکه این شرکت از سال ۱۳۸۰ در حوزه‌های مختلف نفت، گاز و پتروشیمی مشغول فعالیت است، گفت: زمینه‌های فعالیت شرکت جام گستر مسعود بسیار متنوع بوده و این شرکت در اجرای پروژه‌های پایپینگ، رنگ و سندبلاست، احداث و راه‌اندازی ابنیه فنی و برج‌های نفتی، ساخت ، نصب و راه‌اندازی تجهیزات صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، اجرای خطوط لوله گاز و حوزه‌های گوناگون دیگر مرتبط با صنعت نفت فعال بوده است.

کوراوند با تاکید بر توانمندی‌های شرکت «جام گستر مسعود» و محوریت جوان‌گرایی و استفاده از نیروهای بومی در این شرکت، افزود: شرکت «جام گستر مسعود» در رتبه‌بندی سازمان برنامه و بودجه دارای گرید ۴ شرکت‌های پیمانکار نفتی بوده و در پروژه‌های متعدد نفت، گاز و پتروشیمی در سراسر کشور حضور فعالانه داشته است که از آن جمله می‌توان به همکاری اجرایی ۱۵ ساله در پروژه‌های فازهای مختلف پارس جنوبی اشاره کرد.

وی افزود: این شرکت، اقتصاد مقاومتی را در فعالیت‌های خود متجلی کرده است و ما معتقدیم تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی و در حوزه صنعت نفت کشور با اعتماد مسئولان صنعت نفت به توانمندی شرکت‌های داخلی و متخصصان جوان و متعهد کشور امکان‌پذیر خواهد شد.

این مقام مسئول بخش خصوصی با بیان اینکه اشتغال‌زایی و استفاده حداکثری از تخصص نیروهای داخلی سرلوحه فعالیت‌های شرکت «جام گستر مسعود» قرار دارد، اظهار کرد: ما ضمن ایجاد اشتغال‌زایی مستقیم برای ۲۰۰ نفر از جوانان کشور، حرکت خود را در مسیر تبدیل شدن به شرکت دانش‌بنیان آغاز کرده‌ایم و از طرح‌ها و ایده‌های جوانان خلاق و متخصص کشور در راستای گره‌گشایی از تنگناها و مشکلات اجرایی پروژه‌های صنعت نفت، استقبال می‌کنیم.

کوراوند با اشاره به فعالیت‌های اجتماعی و انسان‌دوستانه شرکت «جام گستر مسعود» افزود: معتقدیم شرکت‌های فعال در مناطق محروم کشور وظیفه دارند برای محرومیت‌زدایی از این مناطق گام‌های عملی بردارند و ما نیز فعالیت‌هایی را در جهت مسئولیت‌های اجتماعی انجام داده‌ایم و ارتباط نزدیکی با هلال‌احمر خوزستان و مجمع دوستی جوانان جهان اسلام برقرار کرده‌ایم.

وی خواستار حمایت مسئولان شبکه بانکی و سازمان مالیاتی از شرکت‌هایی که در مناطق محروم فعالیت می‌کنند شد و بیان کرد: چنانچه حمایت‌ها و تسهیلات کم سود از این شرکت‌ها به عمل آید چرخه کار و اشتغال در مناطق محروم به گردش درمی‌آید و وضعیت اقتصادی مردم مناطق محروم به سرعت متحول می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha