• چهارشنبه / ۲۲ آذر ۱۳۹۶ / ۱۸:۱۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 96092212608
  • خبرنگار : 30054

فراهم‌سازی امکان خرید از سراسر دنیا 

فراهم‌سازی امکان خرید از سراسر دنیا 

فروشگاه اینترنتی ارشاکو این قابلیت را فراهم کرده، اگر خریدار تمایل به خرید کالایی از سراسر جهان را داشته باشد آن را خریداری کرده و در محل مورد نظر به مشتری تحویل دهد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، فروشگاه اینترنتی ارشاکو فعالیت رسمی خود را از سال ۹۳ شروع کرد .ارشاکو با فراهم کردن زیرساخت‌های لازم علاوه بر یک فروشگاه اینترنتی مرسوم که سفارشات را پس از ثبت از سوی مشتری، آماده‌سازی و به دست خریدار می‌رساند، این قابلیت را نیز فراهم کرده، اگر خریدار تمایل به خرید کالایی از سراسر جهان را داشته باشد آن را خریداری کرده و در منزل به مشتری تحویل دهد.

ارشاکو در دسته‌های مختلف فعالیت می‌کند که می‌توان  به دسته عطر و ادکلن که بزرگ‌ترین کلکسیون عطر ایران را در سایت خود از برندهای مختلف فراهم کرده است، اشاره کرد. خرید عطر زنانه و عطر مردانه همیشه دغدغه خریداران بوده که ارشاکو با ارائه گارانتی اصالت و ضمانت بازگشت وجه در صورت هر گونه مشکلی این مهم را برطرف کرده است.

شاخه‌های کاری دیگر مانند ساعت‌های مچی مردانه و ساعت مچی زنانه، لوازم شخصی برقی مانند سشوار، اتو مو، ماشین اصلاح، اپیلاتور، لیزر بدن، لوازم آرایش و گریم مثل کلاه گیس‌های زنانه و مردانه، ابزار گریم سینمایی، شاخه مادر و کودک و سایر شاخه‌ها اشاره کرد.

زیر مجموعه‌ای به نام "مارکو" در فروشگاه اینترنتی ارشاکو فعالیت می‌کند که وظیفه خرید از سایت‌های خارج از کشور همچون خرید از آمازون، خرید از ایبی، والمارت، سوق و ...دارد. با توجه به وجود تحریم‌ها خرید از سایت های خارجی میسر نیست و ارسال به ایران را متاسفانه ندارند که این محدودیت را رشاکو از بین برده است.

ارشاکو سفارش را از شما دریافت و سپس کالا را در منزل تحویل می‌دهد، حتی شما می‌توانید به صورت بیعانه‌ای خرید کنید به صورتی که مقداری از وجه کالا را ابتدا پرداخت، سپس مابقی را بعد از رسیدن کالا در محل مورد نظر پرداخت کنید.

از مزایای فروشگاه اینترنتی ارشاکو این است که ارشاکو نماد اعتماد الکترونیکی دارد که نماد مجوزی معتبر مبتنی بر  قانونی صحت فعالیت از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت است. ارشاکو در قلب بازار تهران حضور دارد و دسترسی کامل به کالاهای اصل و اورجینال و تنوع کالایی بالا را دارد. قابلیت پرداخت در محل برای سراسر کشور از هر شهر و روستایی که باشید دارد و با خیال راحت مبلغ را در محل مورد نظر پرداخت کنید.

ارسال رایگان بدون هیچ‌گونه محدودیت میزان خرید و وزن کالا، قیمت بسیار مناسب، هیچ‌گونه محدودیتی در خرید و هیچ کالایی ناموجود نیست در صورت تمایل به‌راحتی از خارج از کشور خریداری و در محل مورد نظر تحویل می‌گیرید. خرید از سایت‌های خارجی را می‌توان به صورت قسطی خریداری کرد. اگر تمایل به دریافت کالای خود دارید برخلاف بسیار از فروشگاه‌های اینترنتی که حضوری نمی‌توان مراجعه کرد، هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد و می‌توانید با هماهنگی به دفتر بازار مراجعه کنید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha