• شنبه / ۹ دی ۱۳۹۶ / ۱۶:۴۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 96100904838
  • خبرنگار : 30054

فراخوان جذب ایده‌های تحویل سفارش‌های اینترنتی

از میوستان با تخفیف سال نو میلادی میوه بخرید

از میوستان با تخفیف سال نو میلادی میوه بخرید

میوستان برای شب یلدای امسال، مشتریان خود را با ارائه پکیج‌های جذاب و رنگارنگ با طعم‌های متنوع و البته تخفیف‌های مختلف غافلگیر کرد. با توجه به استقبال مشتریان، فروش ویژه این سبدهای جذاب در کنار محصولات دیگری برای شب سال نوی میلادی تمدید شد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام میوستان، بیش از یک سال است که از راه‌اندازی سیستم سفارش آنلاین میوه و سبزیجات میوستان گذشته و علاوه بر امکان خرید آنلاین این محصولات از طریق سایت و اپلیکیشن، امکان سفارش سبدهای مختلف پذیرایی و مایحتاج خوراکی‌های طبیعی فراهم شده است، که این روش نه چندان جدید اما کاربردی خرید، هزینه و تردد غیر ضروری را در این شرایط آلودگی هوا کاهش چشمگیری می‌دهد.

 از تاریخ شنبه ۲ دی ماه تا پنج‌شنبه ۱۴ دی ماه با عنوان فروش ویژه کریسمس، در قسمت "مشاهده سبد خرید" با درج کد تخفیف hny۲۰۱۸ در  قسمت "استفاده از کد کوپن" از ۲۰درصد  تخفیف می‌توانید بهره‌مند شوید. میوستان تصمیم دارد کلیه سفارشات به مناسبت میلاد حضرت عیسی‌بن‌مریم(ع) مانند فروش ویژه شب یلدا را در این بازه زمانی به صورت رایگان ارسال کند. همچنین به مناسبت جشن کریسمس میوستان از خدمات جدید خود از جمله ارائه اشتراک ماهانه صبحانه، پک ورزش و اپلیکیشن اندروید و ios خود رونمایی می‌کند. 

میوستان با اهدافی همچون: ارائه محصولات درجه یک بدون درگیری با فروشنده و بدون پرداخت هزینه اضافه، حذف واسطه برای کمک به کشاورزان و کاهش قیمت تمام شده و البته با ارائه موادغذایی تازه و فرآوری نشده و حذف افزودنی‌های نگهدارنده مضر موادغذایی که سلامتی ما و فرزندانمان را به خطر می‌اندازند؛ راه‌اندازی شد.

این شرکت هرگز از طراحی و تهیه محصولات و خدمات جدید با متدهای روز دنیا دست برنمی‌دارد و همواره در حال بررسی نیازها و یافتن روش‌هایی در راستای تامین مواد غذایی سالم است.
این سایت قصد دارد در آینده نزدیک با راه‌اندازی کشاورزی مدرن و بهینه جهت تولید محصولات کشاورزی ارگانیک در سطح گسترده، علاوه بر تامین نیاز داخلی، باز هم کشور را در رده صادرات محصولات کشاورزی درجه یک در سطح جهانی مطرح کند.

این مجموعه در تلاش است با کمترین قیمت ممکن، بالاترین کیفیت را در ارائه محصولات و خدمات در اختیار مشتریان خود قرار دهد و همین امر باعث پیشرفت سریع و گسترش فعالیت‌های آن در سطح کشور شده است. 

مجموعه میوستان در راستای کمک به کاهش آلودگی هوا و استفاده از تکنولوژی‌های مدرن خرید در نظر دارد مدرن‌ترین روش‌های ارسال محصولات خود را برای اولین بار در ایران راه‌اندازی کند. به همین منظور از متفکران و افراد و گروه‌های نوآور و خوش فکر دعوت می‌کند ایده‌ها و طرح‌های خود را در زمینه ارسال بسته‌های کالا در سطح درون شهری و حداکثر ۳۰ کیلو گرم را به آدرس ایمیل این مجموعه به نشانی idea@mivestan.com به صورت طرح کامل ارسال کنند. 

کلیه طرح‌ها توسط داور و مسئول مربوطه با نظارت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و بنیاد ملی نخبگان، بررسی می‌شود و به ارائه‌دهنده طرح برگزیده که همه فاکتورهای کاربردی و خلاقانه بودن سایر مشخصات مطرح شده در سایت میوستان را دارا باشد، علاوه بر حمایت جهت ثبت اثر، پیشنهاد استخدام و اجرای طرح در مجموعه میوستان، ۵ سکه بهار آزادی اهدا خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص فراخوان ایده میوستان، به سایت این مجموعه مراجعه کنید.

اگر هنوز عضو سایت میوستان نیستید، از میوستان دیدن کنید و مطمئن باشید که با ثبت یک سفارش در این سایت مشتری دائمی آن می‌شوید. با اولین خرید شما یک هدیه از محصولات میوستان برای شما ارسال خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha