• جمعه / ۲۲ دی ۱۳۹۶ / ۱۵:۴۳
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 96102211573
  • خبرنگار : 71576

مسابقات گرنداسلم تکواندو ۲۰۱۷- چین

دو تکواندوکار ایران شنبه به روی شیاپچانگ می‌روند

دو تکواندوکار ایران شنبه به روی شیاپچانگ می‌روند

تکواندوکاران وزن‌های ۴۹ کیلوگرم زنان و مثبت ۸۰ کیلوگرم مردان ایران، فردا (شنبه) ۲۳ دی به مقابل حریفان خود به روی شیاپچانگ می‌روند.

به گزارش ایسنا، نخستین دوره مسابقات گرنداسلم تکواندو با حضور بهترین‌های تکواندو جهان در دو گروه زنان و مردان، در اوزان المپیکی به میزبانی شهر "ووشی" در چین برگزار می‌شود. تیم ملی ایران نیز با هفت نماینده در این رقابت‌ها حاضر شده است که تا به این‌جای کار سه نماینده تیم ملی از گردونه رقابت‌ها کنار رفته‌اند.

این رقابت‌ها به صورت سری یا هفته‌ای برگزار می‌شود که در هفته سوم این رقابت‌ها، مبارزات اوزان ۸۰+ کیلوگرم مردان و ۴۹- کیلوگرم زنان پیگیری خواهد شد. سجاد مردانی نماینده وزن ۸۰+ کیلوگرم تیم ملی مردان و ناهید کیانی نماینده وزن ۴۹- کیلوگرم تیم ملی بانوان به عنوان هوگوپوشان ایرانی رو در روی حریفان‌شان قرار می‌گیرند.

براساس قرعه‌کشی انجام شده سجاد مردانی نماینده سنگین وزن ایران که با کسب عنوان قهرمانی در فینال گرندپری ۲۰۱۶ جواز حضور در این رقابت‌ها را بدست آورده بود در اولین مبارزه رو در روی "سئونگ هوآن لی" کره‌ای، نایب قهرمان بازی‌های یونیورسیاد ۲۰۱۷ قرار می‌گیرد که از طریق مسابقات کسب سهمیه به این رقابت‌ها راه پیدا کرده است.

مردانی در صورت کسب پیروزی به مصاف "رادیک ایسائف" آذربایجانی، قهرمان بازی‌های المپیک ریو ۲۰۱۶، دارنده مدال طلای قهرمانی جهانی ۲۰۱۵ و برنز ۲۰۱۳ می‌رود.

اما در گروه زنان نیز ناهید کیانی نماینده وزن ۴۹- کیلوگرم ایران در نخستین گام باید "تیجانا بوگدانویک" صربستانی را از پیش رو بردارد. این هوگوپوش نقره المپیک ریو ۲۰۱۶، برنز قهرمانی جهان ۲۰۱۵، نایب قهرمانی مسابقات گرندپری ۲۰۱۷، طلای بازی‌های یونیورسیاد ۲۰۱۷، طلای قهرمانی اروپا ۲۰۱۶ را در کارنامه دارد.

کیانی اگر در مسابقه نخست خود به پیروزی برسد باید در گام دوم به مصاف "جائ یونگ سیم" کره‌ای  قهرمان جهان ۲۰۱۷ برود.

هدایت تیم ملی مردان ایران را "مهدی بی‌باک" و تیم ملی بانوان را "مه‌رو کمرامی" به عنوان سرمربی در اختیار دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha