• یکشنبه / ۲۴ دی ۱۳۹۶ / ۱۶:۴۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 96102412860
  • خبرنگار : 30054

بیستمین مجمع استانی بانک قوامین با موضوع عملکرد استان زنجان برگزار شد

بیستمین مجمع استانی بانک قوامین با موضوع عملکرد استان زنجان برگزار شد

بیستمین مجمع استانی بانک قوامین با موضوع عملکرد مدیریت شعب استان زنجان در سالن کنفرانس اداره مرکزی بانک قوامین برگزار شد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک قوامین، در این جلسه که به ریاست مدیرعامل این بانک و حضور معاونان و مدیران بانک قوامین برگزار شده بود، مدیر کل شعب استان زنجان و مدیران اعتباری، بازرسی و مالی نیز حاضر بوده و از عملکرد استان دفاع کردند.

در ابتدای جلسه، امینی مدیرکل شعب استان زنجان با ارائه گزارشی از وضعیت این استان از بعد نیروی انسانی، اقتصادی، کشاورزی و گردشگری، اقدامات استان زنجان را در استفاده بهینه از بسترهای موجود اعلام کرد.

وی با اشاره به جایگاه بانک قوامین در بین سایر بانک‌ها از لحاظ حجم منابع و سایر آیتم‌های موثر میزان رشد استان را در زمینه‌های مختلف مناسب و روند حرکتی استان را روندی صعودی دانست.

امینی در این گزارش وضعیت استان را در بخش‌های مختلف از جمله بازاریابی، جذب منابع، ارائه خدمات تسهیلاتی، خودپردازها، دستگاه‌های کارت‌خوان، اینترنت‌بانک، موبایل‌بانک، در قالب پاورپوینت ارائه و از برخی عوامل به عنوان مشکلات و موانع موجود در استان نام برد.

 بعد از گزارش مدیرکل شعب استان زنجان، سرپرست تیم نظارتی اعزامی به این استان گزارشی از نظارت انجام شده را ارائه کرد.

چراغی با برشمردن نقاط قوت استان زنجان به برخی موارد مهم و تأثیرگذار در روند کاری اشاره و در مجموع عملکرد این استان را موفق ارزیابی کرد.

رییس اداره حسابرسی داخلی و مدیریت ریسک گزارش مجمع نظارتی استان زنجان را در قالب پاورپوینت ارائه کرد و در خصوص بندهای مختلف بحث و تبادل نظر انجام شد.

توسط معاونت نظارتی اعلام و عملکرد استان به صورت آیتم به آیتم مورد مقایسه و بررسی قرار گرفت و جایگاه استان زنجان در همه محورها ارزیابی شد.

در پایان، تقی نتاج با تشکر از مدیر کل زنجان و همکاران این استان از امتیاز اخذ شده توسط این استان اظهار رضایت کرد.

وی استان زنجان را استانی با ظرفیت بالا دانست و گفت: امیدوارم حوزه‌هایی که در این استان وجود دارد و دست نخورده باقی مانده است، محلی برای حضور ما در جهت کمک به رشد وضعیت اقتصادی کشور باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha