• سه‌شنبه / ۳ بهمن ۱۳۹۶ / ۱۵:۵۱
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 96110301842
  • خبرنگار : 71038

یک عضو هیات امنای جمعیت دفاع از فلسطین:

برخی از کشورهای عربی در جریان غزه شریک دزد و رفیق قافله‌اند

برخی از کشورهای عربی در جریان غزه شریک دزد و رفیق قافله‌اند

یکی از اعضای هیات امنای جمعیت دفاع از فلسطین با اشاره به مقاومت مردم غزه در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی، گفت: مردم غزه نماد مقاومت و ایستادگی در برابر زور و جنایت‌های رژیم صهیونیستی هستند.

به گزارش ایسنا، حسین مظفر در هشتمین همایش غزه، نماد مقاومت که از سوی جمعیت دفاع از ملت فلسطین با حضور علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در حوزه هنری تهران برگزار شده بود، اظهار کرد: این همایش به مناسبت فرا رسیدن سالگرد ایستادگی مردم غزه در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی برگزار شده است. مردم غزه در طی 22 روز دست خالی ولی با تکیه بر ایمان به خدا در برابر جنایت‌های رژیم نژادپرست صهیونیستی ایستادگی کردند و توانستند به موفقیت دست پیدا کنند.

وی با بیان این‌که «حدود هشت سال از این ایستادگی می‌گذرد»، ادامه داد: در آن زمان رژیم صهیونیستی با حمایت برخی از کشورهای هم‌ پیمان خود و در سکوت مجامع بین‌المللی مردم غزه را محاصره کرد، مورد بمباران قرار داد این در حالی بود که 80 درصد مردم غزه در آن زمان زیر فقر قرار داشتند و در پی این محاصره میلیون‌ها دلار خسارت به مردم غزه وارد شد و تراژدی وحشتناکی در آن منطقه رقم خورد.

این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که «رژیم صهیونیستی در پیشبرد خواسته‌های خود در محاصره غزه از هیچ جنایتی فروگذار نکرد»، تصریح کرد: جنایت‌های رژیم صهیونیستی موجب به شهادت رسیدن 1450 فلسطینی و مجروح شدن پنج هزار نفر شد.

وی همچنین با تاکید بر این‌که «در جریان این محاصره کشورهای عربی نه تنها به مردم غزه کمک نکردند بلکه برخی از آن‌ها نقش شریک دزد و رفیق قافله را ایفا کردند»، گفت: مردم غزه در حملات ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی دچار خسارت زیادی شدند ولی به الگویی برای مقاومت و ایستادگی تبدیل شدند.

به گزارش ایسنا، در حاشیه این همایش که تعدادی از فعالان حوزه فلسطین و همچنین نمایندگان حماس و جهاد اسلامی در تهران نیز حضور دارند، نمایشگاه عکسی از ایستادگی مردم غزه در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی برپا شده است.

 زهرا مصطفوی دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین نیز در این همایش حضور دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha