• شنبه / ۷ بهمن ۱۳۹۶ / ۱۴:۵۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 96110703807
  • خبرنگار : 30054

رونمایی از نسخه جدید یک سامانه سفارش غذا

رونمایی از نسخه جدید یک سامانه سفارش غذا

اولین سامانه سفارش آنلاین غذا در مشهد به تازگی از نسخه جدید وب‌سایت خود با ویژگی‌های جدید و هیجان‌انگیزش رونمایی کرد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام مجموعه چیندی، نخستین بار در مشهد ایده «سفارش آنلاین غذا» در تیرماه سال ۱۳۹۴ توسط گروهی از منتخبین صنعت غذا و عرصه فناوری اطلاعات و بازاریابی با نام چیندی به مرحله اجرا رسید و به سرعت مورد استقبال عموم قرار گرفت و هم‌اکنون با بیش از ۲۰۰ رستوران و بیش از ۷۲ هزار نفر دنبال‌کننده در اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین سامانه سفارش غذا در مشهد محسوب می‌شود.

چیندی در «رویداد هم‌آفرینی همراه اول» به‌عنوان استارتاپ برگزیده معرفی شد و درسال جاری نیز در زمره تیم‌های برگزیده «رویداد بین‌المللی کارآفرینشو» قرار گرفت، همچنین چیندی، تنها استارتاپ غذایی عضو پارک علم و فناوری خراسان رضوی است.

برای اینکه غذای دلخواه خود را از مناسب‌ترین و بهترین رستوران‌هایی که در محدوده شما فعال هستند با تخفیف‌های جالب توجه دریافت کنید کافیست وارد سایت چیندی شوید و با انتخاب یکی از تب‌های جست‌وجو (محل، رستوران و غذا) رستوران مورد نظر خود را پیدا کرده و منوی غذای روزانه را مشاهده کنید. پس از انتخاب رستوران و غذا، سفارش خود را ثبت و به‌صورت آنلاین یا نقدی در محل دلخواه پرداخت کنید، سپس منتظر پیک رستوران بمانید تا در کوتاه‌ترین زمان غذا را به دستتان برساند. چیندی پس از نوش جان کردن غذا برای شما برنامه‌های خاصی دارد. شما با امتیاز دادن به رستوران و غذا به‌طور جداگانه می‌توانید میزان رضایت خود را به اطلاع رستوران و کاربران برسانید .

از ویژگی‌های جدید و هیجان‌انگیز  وب‌سایت جدید چیندی می‌توان به «بازارچه» اشاره کرد، به وسیله این سرویس کاربران باتوجه به  فعالیت‌هایی که در سایت انجام می‌دهند (خرید، نظردهی به رستوران‌ها و .... ) می‌توانند امتیاز کسب کنند ، سپس با استفاده از امتیازاتشان به صورت رایگان از محصولات و خدمات ارایه شده در بازارچه چیندی مانند سینما، تاکسی آنلاین، موزه، پارک‌های آبی و... بهرمند شوند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام این مجموعه مراجعه کنند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha