• یکشنبه / ۸ بهمن ۱۳۹۶ / ۱۷:۳۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 96110804689
  • خبرنگار : 30054

۲۰ سفر اعجاب‌انگیز نوروزی ۱۰۰ درصد رایگان در

بزرگ‌ترین قرعه‌کشی تاریخ گردشگری ایران و همایش لست‌سکند

بزرگ‌ترین قرعه‌کشی تاریخ گردشگری ایران و همایش لست‌سکند

 لست‌سکند همایش ویژه‌ای برای سفردوستان و کاربران وب‌سایت خود برگزار می‌کند تا به برندگان مسابقه‌ سال ۹۶ لوح تقدیر و جوایز تقدیم کند؛ در کنار این همایش بخش جانبی نیز با عنوان بزرگ‌ترین قرعه‌کشی تاریخ گردشگری ایران نیز انجام می‌شود که همه می‌توانند به صورت آنلاین و رایگان در آن شرکت کنند.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام لست‌سکند، این مجموعه چندین سال است که به عنوان مرجعی برای انتخاب تور و اطلاعات مورد نیاز گردشگری در ایران شناخته شده است. هر ساله مسابقه‌ای با عنوان» مسابقه سفرنامه نویسی« در سایت برگزار می‌شود و جوایز بسیار ارزشمندی نیز برای برندگان در نظر گرفته می‌شود.

امسال با توجه به استقبال بی‌سابقه‌ای که از مسابقه‌ سال ۹۶ شده (ارسال بیش از ۱۳۰۰ اثر) مدیریت لست‌سکند تصمیم گرفت که اولین همایش و گردهمایی را اجرا کند و با دعوت از کاندیدهای مسابقه با همراهی تعدادی از آژانس‌های مسافرتی مطرح و معتبر و همچنین‌اینفلوئنسر های فعال در گردشگری و کاربران فعال در سایت این مراسم را برگزار کند.

در این همایش برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته شده است و این همایش سه بخش دارد که در ادامه آمده است:

۱-سخنرانی‌های مختلف توسط استادان و چهره‌های شناخته شده صنعت گردشگری (علی رفیعی، معاونت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، آرش نورآقای، اشکان بروج و مهسا نعمت)

۲-اعطای لوح تقدیر و جوایز به برندگان بخش‌های مختلف مسابقه

۳-بزرگ‌ترین قرعه‌کشی تاریخ گردشگری در ایران؛ در این قرعه‌کشی آژانس‌های مطرح و به نام صنعت گردشگری ایران جوایزی را به شرح زیر و به صورت ۱۰۰ درصد رایگان در نظر گرفته‌اند. هر شخصی که در این قرعه‌کشی برنده شود، می‌تواند یک نفر نیز به صورت ۱۰۰ درصد رایگان همراه خود در سفر داشته باشد.

این جوایز شامل: تور ۱۰۰درصد رایگان روسیه ویژه‌ جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه (الفبای سفر پارسیان)، تور کشتی کروز جزایر یونان بدون نیاز به ویزای شنگن در ایام نوروز (آریانهاد)، تور مراکش ویژه‌ ایام نوروز (لاچین سیر)، تور کشتی کروز جزایر یونان بدون نیاز به ویزای شنگن در ایام نوروز (آمیتیس)، تور بالی ویژه‌ ایام نوروز با پرواز قطری (گلفام سفر)، تور فرانسه، سفر به پاریس در ایام نوروز (الماس‌نشان)، تور اروپا، سفر به اتریش و مجارستان در ایام نوروز (پارمیدا)، تور کوش‌آداسی، ویژه‌ نوروز ۹۷ (رامیار گشت )، تور مارماریس ویژه‌ ایام نوروز ۹۷ (برسام سیر)، تور آنتالیا ویژه‌ نوروز ۹۷ (سلام پرواز)، تور مارماریس، ویژه‌ ایام نوروز ۹۷ (شباویز)، تور آنتالیا، ویژه‌ ایام نوروز ۹۷ (آبی بال)، تور آنتالیا ویژه‌ ایام نوروز (آویسا الهه باستان)، اقامت در پنج هتل ۵ ستاره و تاپ استانبول(شرکت تیسفون) و اقامت در پنج هتل تاپ و ۵ ستاره دبی شرکت Dream Days)) هستند.

نحوه‌ شرکت در این قرعه‌کشی بسیار ساده است. کافی است اپلیکیشن‌های اندروید و IOS  لست‌سکند را دانلود کنید و آماده به گوش باشید و در روز همایش (۱۲ بهمن) در بین ساعت ۱۸ تا ۲۲ در اپلیکیشن موبایل، فرم مخصوص شرکت در قرعه‌کشی را تکمیل کنید و منتظر باشید. 

مراسم قرعه‌کشی ساعت ۱۰ صبح در تاریخ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ در هتل اسپیناس پالاس اجرا می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند در کانال آپارت لست‌سکند و یا در صفحه‌ همایش در وب‌سایت، مراسم را به صورت زنده مشاهده کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات کامل و آگاهی از اخبار این همایش و دانلود اپلیکیشن‌های لست‌سکند بهصفحه همایش مراجعه کنند و همچنین در کانال تلگرام لست‌سکند و صفحه اینستاگرام عضو شده و از اخبار و اطلاعیه‌های این همایش و قرعه‌کشی آن به موقع مطلع شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha