• شنبه / ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ / ۱۶:۰۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 96111408047
  • خبرنگار : 30054

خرید آنلاین گوشت؛ خداحافظی با بازار سنتی

خرید آنلاین گوشت؛ خداحافظی با بازار سنتی

استارتاپ گوشت‌آلو از یک ایده جدید برای ارائه فرآورده‌های پروتئینی کمک گرفته است. در این روش برخلاف روش سنتی قصابی‌ها، ابتدا سفارشات مشتریان جمع‌آوری شده و سپس اقدام به تهیه گوشت از کشتارگاه‌های صنعتی و تحویل آن در محل مورد نظر آنها می‌شود.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی گوشت‌آلو، در این سیستم  به دلیل تغییر چرخه عرضه و تقاضا، گوشت به اندازه نیاز، تهیه و فرآوری می‌شود و به هیچ وجه در یخچال مغازه به امید فروش فردا، انبار نمی‌شود.

همچنین در این روش گوشت تازه از کشتارگاه‌ها تهیه و به دست مشتریان می‌رسد و به دلیل نبود هزینه‌های مازاد روش‌های سنتی، قیمت مناسبی هم دارد. علاوه بر این، هزینه ارسال سفارشات رایگان است و همچنین در مقیاس بزرگ‌تر از کشتار بی‌رویه دام و طیور جلوگیری می‌شود.

طبق گزارشات شش ماهه اول کاری گوشت‌آلو و به بیان مسئول روابط عمومی تیم، مشتریانی که از این سرویس جدید استفاده کردند، از تازه‌بودن سفارشات ارسال شده و کیفیت بالا و قیمت عالی و منصفانه آن رضایت داشتند؛ فیلم‌ها و عکس‌های متعددی با مضمون رضایت از محصول در صفحات مجازی سرویس گوشت‌آلو مانند تلگرام و اینستاگرام موجود است.

کارشناس روابط عمومی مجموعه گوشت‌آلو در جواب این سوال که مردم چطور به سرویس شما اعتماد می‌کنند، بیان کرد: با توجه به اینکه ما طبق سفارش اقدام به تهیه گوشت از منابع دست اول در کشتارگاه‌ها کرده و آن را طی یک روز کاری تحویل می‌دهیم، امکان بی‌کیفیت بودن و تازه نبودن در محصولات ما وجود ندارد و مشتریانی که از ما خرید می‌کنند به خوبی از این موضوع آگاه هستند. همچنین به دلیل اطمینان خاطر ما از کیفیت و تازگی محصولاتمان، امکان مرجوعی کالا در سیستم ما وجود دارد.

این سرویس فعلا در تهران فعال است و مشتریان آن از طریق اپلیکیشن اندروید، وب‌سایت، ارتباط تلگرامی و تماس تلفنی سفارشات خود را در سیستم ثبت می‌کنند و علاوه بر امکان سفارش در حجم‌های کم و زیاد امکان سفارشی‌سازی محصولات در مورد نحوه برش و فرآوری آنها هم وجود دارد. این سفارش‌ها طی یک روز کاری از کشتارگاه‌های صنعتی اطراف تهران تهیه و آماده شده و به دست مشتریان می‌رسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha