• سه‌شنبه / ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ / ۱۶:۳۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 96111710171
  • خبرنگار : 30054

با حضور وزیر ارتباطات صورت گرفت

افتتاح مرکز تماس سراسری-تخصصی آسیاتک در شهر یزد

افتتاح مرکز تماس سراسری-تخصصی آسیاتک در شهر یزد

شرکت انتقال داده‌های آسیاتک اعلام کرد: همزمان با ایام خجسته دهه فجر، مرکز تماس سراسری-تخصصی این شرکت در شهر یزد افتتاح شد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام شرکت انتقال داده‌های آسیاتک، در این مراسم که تعداد ۹۸۶ پروژه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد افتتاح شد، جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات، محمود زمانی قمی استاندار استان یزد و جمعی از مقامات کشوری و استانی به همراه یوسفی‌زاده مدیرعامل شرکت آسیاتک حضور داشتند.

جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات، طی سخنانی ضمن اشاره به اهمیت بالای اشتغالزایی در بحث صنعت ICT و استارت‌آپ‌ها، توسعه در این بخش را موجب توسعه در مباحث اقتصادی، بهداشتی و کشاورزی دانست.

وی با بیان اینکه تنها در یکی از ۲۶ طرح ICT مورد بهره‌برداری در شهر یزد بیش از ۲۵۰ نفر مشغول به کار شده‌اند، نقش این بخش در توسعه اشتغال کشور را بسیار مهم توصیف کرد.

 وزیر ارتباطات با بیان اینکه در گذشته شاخص صنعت ICT در افزایش ضریب برخورداری خانوارها از تلفن ثابت بود، اکنون این شاخص در توسعه شهر هوشمند تعریف می‌شود.

آذری جهرمی با بیان این مهم که اکنون زیرساخت‌ها برای توسعه کامل شبکه ملی اطلاعات و دولت الکترونیک فراهم است، گام بعدی را ایجاد ساختار و تحول در نظام اداری کشور دانست.

مرکز تماس سراسری – تخصصی شرکت آسیاتک در شهر یزد با سرمایه‌گذاری نزدیک به ۱۰ میلیارد ریال و با حمایت‌های اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و دانشگاه یزد در فضای زیر بنایی بالغ بر ۶۰۰ متر مربع برقرار شده و با افتتاح آن اکنون بیش از ۲۶۰ نفر در این پروژه مشغول به کار هستند. همچنین این مرکز ظرفیت افزایش بیش از ۵۰۰ نفر پرسنل را دارد.

مرکز تماس شرکت آسیاتک در شهر یزد در درون دانشگاه سراسری این شهر قرار گرفته و در جهت بهبود کیفیت و کمیت خدمت‌رسانی به مشترکان ، پاسخگوی کاربران این شرکت در سراسر کشور است.

افتتاح مرکز تماس سراسری-تخصصی آسیاتک در شهر یزد در تاریخ ۱۷ بهمن‌ماه ۱۳۹۶ انجام شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha