• چهارشنبه / ۲ اسفند ۱۳۹۶ / ۱۱:۳۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 96120200594
  • خبرنگار : 30054

طرح "عید امسال با زنبیل" ویژه کارکنان شرکت‌های بزرگ

طرح "عید امسال با زنبیل" ویژه کارکنان شرکت‌های بزرگ

فروشگاه اینترنتی زنبیل به مناسبت نزدیک‌شدن به ایام نوروز، در طرح "عید امسال با زنبیل" برای کارکنان شرکت‌های بزرگ و معتبر، تخفیف‌هایی مازاد بر تخفیف‌های مشتریان عادی لحاظ کرده است.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، به نقل از فروشگاه اینترنتی زنبیل، این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه‌های اینترنتی کشور، با عرضه بیش از ۱۰ هزار کالای بادوام با تنوع بیش از ۱۰۰ برند مطرح بازار در رسته‌هایی همچون لوازم خانگی، لوازم دیجیتال، آرایشی و بهداشتی، پزشکی، سلامت و ورزشی به مناسبت نوروز ۱۳۹۷ در طرحی بنام "عید امسال با زنبیل"، تخفیف‌هایی برای پرسنل و کارکنان شرکت‌های بزرگ دولتی و خصوصی در نظر گرفته است.

این تخفیف‌ها علاوه بر تخفیف‌هایی است که در حالت عادی به مشتریان این فروشگاه اینترنتی عرضه می‌شود.

فروشگاه اینترنتی زنبیل به عنوان یکی از معتبرترین کسب‌وکارهای اینترنتی کشور، تمام خریدهای انجام شده را تا ۱۰ روز گارانتی می‌کند. این ۱۰ روز گارانتی شامل: گارانتی قیمت، سلامت، مغایرت، اصالت و عودت می‌باشد. به عنوان مثال بر اساس ۱۰ روز گارانتی قیمت، چنانچه تا ۱۰ روز پس از خرید یک کالا از زنبیل، مشابه همان کالا را در فروشگاه معتبر دیگری با قیمت کمتر مشاهده کردید، به راحتی می‌توانید با اعلام موضوع، در کمتر از دو ساعت مابه‌التفاوت وجه خود را پس بگیرید.

فروشگاه زنبیل در سال‌های فعالیت خود همواره سعی کرده که تجربه یک خرید اینترنتی خوب با بهترین قیمت را برای مشتریان خود رقم بزند و کسب رضایت ۹۶ درصدی مشتریان در آخرین نظرسنجی صورت گرفته موید این امر می‌باشد.

بر این اساس همه شرکت‌های معتبری که تمایل دارند از این فرصت جهت رفاه بیشتر کارکنان و پرسنل خود استفاده کنند، می‌توانند درخواست خود را حداکثر تا پایان ۱۰ اسفند، به آدرسNewYear۹۷@zanbil.ir  ایمیل و یا به شماره ۴۲۳۲۸ (داخلی ۶) فکس کنند.

زنبیل را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید؛ برای آگاهی از آخرین اخبار فروشگاه، علاوه بر وبلاگ زنبیل، به اینستاگرام زنبیل و تلگرام زنبیل مراجعه کنید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha