• شنبه / ۵ اسفند ۱۳۹۶ / ۱۰:۳۱
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 96120501823
  • خبرنگار : 71506

حق بلفکه بود به آسیایی اعزام شود

مشتاقی: شورای فنی را در جریان انتخاب فرنگی‌کاران نگذاشتند!/ پازاج برای خودش بریده و دوخته است

مشتاقی: شورای فنی را در جریان انتخاب فرنگی‌کاران نگذاشتند!/ پازاج برای خودش بریده و دوخته است

عضو شورای فنی کشتی فرنگی با بیان اینکه برای نخستین بار نظر شورای فنی را درباره نحوه انتخاب فرنگی کاران در تورنمنت اوکراین و قهرمانی آسیا نخواستند، گفت: نایب رییس فدراسیون کشتی باید در این‌باره پاسخگو باشد.

بهرام مشتاقی در گفت و گو با ایسنا، درباره انتقادات مطرح شده نسبت به نحوه انتخاب برخی نفرات اعزامی تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های قهرمانی آسیا، اظهار کرد: متاسفانه مدیر تیم ملی برای خودش بریده و دوخته و برای اولین بار طی سال‌های گذشته اصلا شورای فنی در جریان نحوه انتخاب نفرات اعزامی تیم ملی به تورنمنت اوکراین و رقابت‌های قهرمانی آسیا قرار نگرفت و بهتر است شما این انتقادات را با خود آقایان در میان بگذارید!

عضو شورای فنی کشتی فرنگی با بیان اینکه از هیچ کدام از اعضای شورای فنی کشتی فرنگی برای انتخاب نفرات اعزامی به این ۲ رویداد نظرخواهی نشد، گفت: هم من و هم دیگر اعضای شورا از این نحوه رفتار به شدت گلایه دارند و نسبت به انتخاب نشدن برخی نفرات همچون فرشاد بلفکه برای رقابت های قهرمانی آسیا معترض هستند. چگونه است خلیلی که در جام تختی ۷ بر صفر به بلفکه باخته به قهرمانی آسیا اعزام می‌شود اما فرشاد بلفکه که برنز امیدهای جهان، طلای ایندور گیم و نقره جام تختی را گرفته نباید به قهرمانی آسیا اعزام شود؟ آنوقت پازاج مدیر تیم ملی استدلال عجیبی آورده و گفته چون بلفکه در خاک خوب کار نمی‌کند به آسیایی اعزام نمی‌شود. این اصلا دلیل خوب و منطقی نیست. مگر آسیایی جای آزمایش است که خلیلی را به آنجا اعزام کنند؟

وی خاطرنشان کرد: با توجه به سپرده شدن مسئولیت‌های خادم به بنی‌تمیم نایب رییس فدراسیون کشتی،  ما از آقای بنی تمیم این سوال را داریم چگونه است که شورای فنی نباید درباره انتخاب نفرات به اوکراین و قهرمانی آسیا نظر بدهد؟ برای نخستین بار است چنین اتفاقی افتاده و شما نیز باید از ایشان این سوال را مطرح کنید چرا که او باید پاسخگو باشد.این چه شورایی است که اصلا به حساب آورده نمی‌شود و در جریان چرایی انتخاب این نفرات نیست؟ مدیر تیم ملی موظف بود اسامی نفرات مورد نظر کادر فنی را به شورا بیاورد و پس از بررسی‌های اعضای شورا اسامی نفرات نهایی اعلام شود. کما اینکه در چند سال گذشته حتی در زمان محمد بنا هم این اتفاق می‌افتاد و فقط در زمان اعزام به المپیک شورا به او برای انتخاب نفرات اختیار تام داد.

مشتاقی تاکید کرد: اگر نام نفرات اعزامی در شورای فنی مطرح می‌شد قطعا ما جلوی اعزام خلیلی به رقابت‌های آسیایی را می‌گرفتیم و نمی‌گذاشتیم او اعزام شود.این حق بلفکه بود که به آسیایی برود چرا که هم پخته تر بود و هم طی یکسال اخیر نتایج خوبی را بدست آورده بود و مقابل خلیلی نیز  ۷بر صفر پیروز شده بود. در جام تختی هم خوب کشتی گرفت و هر چند که در فینال شکست خورد اما همه ما انجا بودیم و دیدیم که رقیب او بسیار خوب بود و بلفکه بر اثر اشتباه شکست خورد.

عضو شورای فنی کشتی فرنگی درباره علت انتخاب نشدن سامان عزیزی نیز گفت: آنطور که اعلام کردند او ۳ مرتبه از دادن تست سلامت خودداری کرده و نمی‌توانست به آسیایی اعزام شود. به اوکراین هم اعزام نشد چون ظاهرا مشکل خروج از کشور داشت.

وی در پایان درباره انتقادات نسبت به حضور نیافتن حسن بابک مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی نوجوانان و جوانان در مرحله نهایی انتخابی تیم‌های ملی گفت: مدیر تیم ملی زیر مجموعه فدراسیون است و فدراسیون او را مسئول نتایج دانسته است. مدیر تیم‌های ملی باید به سیرجان تشریف می‌آورد و مسابقات را از نزدیک تحت نظر می‌گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha