• شنبه / ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ / ۱۵:۲۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 96121910490
  • خبرنگار : 30054

تعمیرات لوازم خانگی در محل

تعمیرات لوازم خانگی در محل

امروزه به لطف شبکه‌های اجتماعی و گوشی‌های هوشمند تعداد زیادی از مردم ایران از اینترنت استفاده می‌کنند و همین موضوع باعث شده است که خدمات الکترونیکی بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام تعمیرگاه مجاز و تخصصی لوازم خانگی در تهران، از تراکنش‌های بانکی و خرید شارژ سیم‌کارت گرفته تا درخواست تعمیر لوازم خانگی، دیگر شکل سنتی خود را از دست داده و تبدیل به یک سری فرآیند آنلاین شده‌اند.

در واقع با پیشرفت تکنولوژی بسیاری از کارهای روزمره هم به لیست این فرآیندها اضافه می‌شوند. برای مثال درخواست تاکسی یا پیک موتوری، از فرآیندهای جدیدی هستند که انجام آنها به صورت آنلاین امکان‌پذیر شده است.

ما با داشتن کارشناسان و تعمیرکاران بادانش و با میانگین ۱۱ سال تجربه در زمینه تعمیر یخچال (فریزر و ساید بای ساید)، تعمیر کولر گازی، تعمیر لباسشویی و ظرفشویی، پکیج دیواری، قهوه‌ساز و... در سراسر استان تهران و شهر کرج و همچنین نزدیک بودن به شما در صورت بروز هرگونه مشکل در کمترین زمان ممکن به مشکل پی‌ می‌بریم و تمامی سعی خود را نسبت به تعمیر قطعات و نه تعویض آن به کار خواهیم بست.

دیجی تعمیرگاه چیست؟

دیجی تعمیرگاه یک سامانه ثبت سفارش تعمیرات لوازم خانگی است که بیش از ۳۰۰ متخصص در سطح استان تهران و شهر کرج را در خود جای داده تا شما تنها با چند کلیک، بتوانید درخواست تعمیرات لوازم خانگی خود را همراه با تاریخ و زمان مورد نظرتان ثبت کنید و ما نزدیک‌ترین و بهترین تعمیرکار خود را برای برطرف کردن مشکل دستگاه شما به محل اعزام کنیم.

حالا سوال اینجاست که چرا بهتر است درخواست تعمیرات را به صورت آنلاین ثبت کنید؟ سفارش تعمیرات به صورت آنلاین فایده‌های زیادی دارد؛ یکی از فایده‌های سفارش تعمیرات از دیجی تعمیرگاه این است که شما نه با یک تعمیرکار بلکه با یک شرکت معتبر با ۸ سال سابقه ارائه خدمات تعمیرات طرف هستید که همیشه در حال نظارت کامل بر عملکرد متخصصان خود است.

یکی دیگر از ویژگی‌های سامانه دیجی تعمیرگاه این است که با هزینه مناسب و در سریع‌ترین زمان ممکن مشکل دستگاه شما را برطرف می‌کند و با ارائه گارانتی خدمات ارائه شده به مدت شش ماه این اطمینان را به شما می‌دهد که مشکل دستگاه شما به صورت درست و اصولی برطرف شده است. لازم به ذکر است که هزینه تعمیرات بعد از مراجعه متخصص به شما اعلام شده و پس از تایید شما و بعد از اتمام کار توسط شما پرداخت می‌شود.

خدمات تعمیر لوازم خانگی دیجی تعمیرگاه به کرج رسید

یک خبر خوش برای کرجی‌ها (استان البرز)، راه‌اندازی سامانه تعمیرات در کرج است. پس از استان تهران، حالا نوبت به کرج رسیده تا ده‌ها متخصص تعمیرات ما در کرج به ارائه خدمات در سریع‌ترین زمان ممکن و با قیمت مناسب بپردازند.

علاقه‌مندان می‌توانید با برقراری تماس با شماره تلفن ۵۴۵۸۴-۰۲۱ و یا ثبت سفارش به صورت آنلاین تعمیرات لوازم خانگی خود از جمله تعمیر اجاق گاز، هود آشپزخانه، یخچال فریزر و ساید بای ساید، ماشین لباسشویی و ظرفشویی، کولر گازی، قهوه‌ساز، پکیج دیواری، جاروبرقی و... را به متخصصان حرفه‌ای و با تجربه ما بسپارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha