• یکشنبه / ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ / ۱۲:۰۹
  • دسته‌بندی: علم
  • کد خبر: 97022312559
  • خبرنگار : 30057

برگزاری اینوتکس 2018 از 14 تیر ماه/معرفی رویدادهای نوآوری

برگزاری اینوتکس 2018 از 14 تیر ماه/معرفی رویدادهای نوآوری

مدیر مرکز رشد و نوآوری پارک فناوری پردیس با اشاره به برگزاری نمایشگاه اینوتکس 2018 در تیر ماه امسال، گفت: در این دوره از نمایشگاه تمام نقش‌آفرینان اکوسیستم فناوری حضور دارند.

به گزارش ایسنا، علی هزاوه در نشست خبری امروز با اشاره به برگزاری نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری اینوتکس 2018،‌ افزود: این رویداد در سال 2012 با حضور بیش از 50 شرکت در حوزه ICT، نفت، گاز و انرژی،‌ بیوتکنولوژی و امکانات زیرساخت در تهران برگزار شد و این نمایشگاه در طول 6 دوره میزبان بیش از 750 شرکت فناور از 25 کشور جهان بوده است و امضای 130 سند همکاری بین فعالان حوزه علم و تکنولوژی بخشی از دستاوردهای این نمایشگاه بوده است.

وی با تاکید بر اینکه هفتمین دوره این نمایشگاه با حضور همه نقش آفرینان اکوسیستم استارتاپی ایران برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با حضور مخترعان و نوآوران، شرکت‌های نوآور مستقر در پارک‌های علم و فناوری، شتاب‌دهنده‌ها و سرمایه گذاران خطرپذیر و فرشتگان کسب و کار برگزار خواهد شد.

هزاوه رویدادهای کارآفرینی را از جمله بخش‌های این نمایشگاه عنوان کرد و توضیح داد: در طول سال رویدادهای علم و فناوری مختلفی برگزار می‌شود و این نمایشگاه فرصتی مناسب است تا این رویدادهای مختلف فناوری خود را عرضه کنند.

مدیر مرکز رشد و نوآوری پارک فناوری پردیس اضافه کرد: از این رو رویداد « فکری نو» با حضور 85 نفر از دانشجویان برگزار شد که در طی آن علاوه بر برگزاری پنج کارگاه، دانشجویان ایده‌های خود را ارائه دادند.

وی یادآور شد: بر این اساس 12 ایده برتر در این رویداد انتخاب و در مرحله نهایی آن سه ایده برتر انتخاب شده و مورد تقدیر قرار می‌گیرند که این بخش در اینوتکس 2018 برگزار خواهد شد.

هزاوه، برگزاری اینوتکس پیچ را از دیگر برنامه‌های جنبی نمایشگاه اینوتکس 2018 عنوان کرد و گفت: این رویداد یک رقابت استارتاپی است که در چهار شهر تهران،‌ شیراز، مشهد و اصفهان برگزار شد و برندگان این رویداد در نمایشگاه اینوتکس مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

وی مدیریت هوشمند انرژی، حمل‌ونقل هوشمند، دستگاه‌های هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیاء، مدیریت و تبادل هوشمند داده، زیرساخت‌های هوشمند، بهداشت و سلامت هوشمند و محیط زندگی هوشمند را از جمله محورهای اصلی این دوره از نمایشگاه عنوان کرد.

به گفته وی، هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری (اینوتکس 2018) از 14 تا 16 تیر ماه امسال برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha