• سه‌شنبه / ۱۹ تیر ۱۳۹۷ / ۱۱:۳۳
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 97041910215
  • خبرنگار : 90047

خداحافظی بی‌سر و صدای علی صادق‌زاده از وزنه‌برداری معلولان

صادق‌زاده: تصور نمی‌کردم با بی‌توجهی مسئولان از وزنه‌برداری معلولان خداحافظی کنم

صادق‌زاده: تصور نمی‌کردم با بی‌توجهی مسئولان از وزنه‌برداری معلولان خداحافظی کنم

دارنده 3 مدال برنز بازیهای پارالمپیک در وزنه‌برداری بعد از خداحافظی از دنیای قهرمانی گفت: انتظار داشتم در جریان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور از ورزش حرفه‌ای خداحافظی کنم، اما متاسفانه مورد بی‌مهری فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک قرار گرفتم.

علی صادق‌زاده دارنده 3 مدال برنز بازیهای پارالمپیک پکن، لندن و ریو پس از خداحافظی از ورزش حرفه‌ای وزنه‌برداری معلولان اظهار کرد: بعد از کسب 3 مدال برنز بازیهای پارالمپیک، 3 مدال جهان و 2 مدال برنز بازیهای پاراآسیایی گوانگجو و طلای اینچئون انتظار داشتم در جریان برگزاری مسابقات قهرمانی کشور فدراسیون از من دعوت به عمل آورده و مراسم خداحافظی برگزار کند.

وی گفت: بعد از مسابقات جهانی مکزیک به فدراسیون اعلام کرده بودم که به دلیل آسیب‌دیدگی سینه‌ام دیگر قصد وزنه زدن ندارم و می‌خواهم از ورزش قهرمانی خداحافظی کنم اما متاسفانه فدراسیون حتی برای حضور در این مسابقات جهت خداحافظی از ورزش حرفه ای وزنه‌برداری تماسی با من نداشت و فکر می‌کنم مورد فراموشی قرار گرفتم.

صادق‌زاده ادامه داد: من افتخارات زیادی برای ورزش معلولان کسب کردم و هنوز هم در دسته 107 کیلوگرم رکورددار آسیا هستم و قطعا اگر می‌خواستم ادامه دهم، مطمئنا در بازیهای پاراآسیایی جاکارتا می‌توانستم طلا کسب کنم، اما این طور صلاح دیدم که با کنار رفتن خود فرصت را به جوانان بدهم. البته الان نیز اگر فدراسیون من را فراموش نکند، هر کاری که برای پیشرفت تیم ملی لازم باشد، انجام خواهم داد.

دارنده 3 مدال برنز بازیهای پارالمپیک خاطرنشان کرد: نزدیک 17 سال عضو تیم ملی بودم و در طی این مدت برای به اهتزاز درآوردن پرچم کشورم از هیچ تلاشی کوتاهی نکردم، دوست داشتم فدراسیون جانبازان و معلولان برخورد بهتری نسبت به من داشت و حداقل برای خداحافظی از تیم ملی وزنه‌برداری مورد بی‌احترامی قرار نمی‌گرفتم. بعد از مسابقات جهانی مکزیک تا به الان هیچ کسی نه فدراسیون و نه کمیته ملی پارالمپیک با من تماسی نداشته که ببینند علت خداحافظی من از دنیای ورزش قهرمانی چه چیزی بوده است. به هر صورت آرزوی موفقیت برای تیم ملی وزنه‌برداری در بازیهای پاراآسیایی جاکارتا دارم و امیدوارم روی سکوی قهرمانی قرار بگیرد.

صادق‌زاده تصریح کرد: اصلا فکر نمی‌کردم این طور بی‌سرو صدا از ورزش حرفه‌ای وزنه‌برداری معلولان خداحافظی کنم و فدراسیون حتی یک مراسم کوچکی برای من برگزار نکند. هرچند پیش از این رییس انجمن پیشین وزنه‌برداری معلولان و گلشنی معاون قهرمانی پیشین فدراسیون جانبازان و معلولان قول برپایی مراسم تجلیل برای خداحافظی من از وزنه‌برداری در مسابقات قهرمانی کشور داده بودند که متاسفانه هیچ اتفاقی رخ نداد.

وی در پایان درباره برنامه آینده خود گفت: در حال حاضر با حمایت رییس سازمان ورزش شهرداری تهران در سمت مربیگری با این سازمان همکاری می‌کنم و به وزنه‌برداران معلول آموزش می‌دهم. البته خود نیز از تمرینات دور نیستم و در کنار مربیگری، وزنه نیز می‌زنم. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha