به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک ملی ایران، این سامانه دستگاههای بانکداری غیرحضوری را در خود جا داده و در هر زمان و هر مکان امکان ارائه خدمات به مشتریان را فراهم خواهد کرد و مقرر شده در هر استان، یک سامانه مستقر شود.
امکان دریافت و پرداخت وجه، پرداخت مبلغ چک، افتتاح حساب، صدور کارت هدیه، خرید شارژ، پرداخت قبوض و ... در این سامانه فراهم است.
سامانه خدمات سیار بانک ملی ایران در مناطقی که خدمترسانی در آنها به صورت مقطعی مورد نیاز باشد مانند مناطقی حادثهدیده ناشی از حوادث غیرمترقبه، کاربرد ویژه دارد.
این سامانه اغلب خدمات بانکی را به صورت ۲۴ ساعته ارائه میدهد و در حال حاضر امکان برقراری ارتباط صوتی و تصویری با مرکز کنترل در آن از ساعت ۷ تا ۱۹ میسر است.
محمدرضا حسینزاده مدیرعامل بانک ملی ایران در مراسم رونمایی از این سامانه با تاکید بر لزوم استفاده مطلوب از خدمات بانکداری الکترونیک به منظور ارتقای نحوه خدمترسانی به مشتریان کنونی و جذب مشتریان جدید، گفت: تجهیزات استفاده شده در این سامانه از پیشرفتهترین و بهروزترین دستگاههای خدمات بانکی در دنیاست و البته استفاده از آنها فقط به سامانه خدمات سیار محدود نیست.
وی با کمنظیر خواندن این خدمت در نظام بانکی، گفت: امیدواریم با راهاندازی گسترده این تجهیزات در شعب منتخب، بتوانیم خدمات راحتتر و مطلوبتری به مردم ارائه دهیم.
مسعود خاتونی عضو هیاتمدیره بانک ملی ایران نیز در این مراسم با ابراز خوشحالی از راهاندازی سامانه خدمات سیار بانک، گفت: سعی کردیم بهترین و با کیفیتترین خدمات ارتباطی و بانکی غیر حضوری را در همه واحدها به مشتریان ارائه کنیم.
وی افزود: در دوره ۱۴ روزه بهرهبرداری آزمایشی سامانه خدمات سیار، بیش از ۲۱ هزار تراکنش موفق مالی و غیرمالی ثبت شده که نشاندهنده موفقیت این طرح است.
مدیرعامل بانک ملی ایران در ادامه این مراسم از بخش پشتیبانی و مانیتورینگ VTM بانک بازدید و توسط سامانه ارتباطی این دستگاه با برخی مشتریان به صورت تصویری گفت و گو کرد.
انتهای پیام
نظرات