• دوشنبه / ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ / ۱۶:۱۵
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 97052915642
  • خبرنگار : 71419

استیلی: برد کره شمالی برابر عربستان فوتبالی نبود/ محکوم به پیروزی در برابر کره جنوبی هستیم

استیلی: برد کره شمالی برابر عربستان فوتبالی نبود/ محکوم به پیروزی در برابر کره جنوبی هستیم

مدیر تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: نتیجه بازی عربستان و کره‌شمالی، بخشی از تمرکز ما را برهم زد.

به گزارش ایسنا، حمید استیلی، مدیر تیم ملی فوتبال امید عصر دوشنبه پس از باخت به میانمار و صعود به عنوان تیم اول به مرحله بعد بازی‌های آسیایی گفت: اتفاق اصلی در بازی عربستان و کره شمالی افتاد. بازی آن‌ها جوانمردانه نبود.
او ادامه داد: بعد از این که به ما خبر دادند کره دو هیچ جلو است می خواستیم بازی را حفظ کنیم.

مدیر تیم فوتبال امید با بیان این که می خواستیم به عنوان تیم دوم به مرحله بعد برویم گفت: توقع نداشتیم کره‌شمالی این نتیجه را رقم بزند و نتیجه بازی آن‌ها فوتبالی نبود.

او با اشاره به بد بازی کردن تیم ملی ایران در این بازی خاطرنشان کرد: تمام هدف ما حفظ بازی بود اما نتیجه بازی عربستان و کره شمالی، بخشی از تمرکز ما را برهم زد.

استیلی در مورد بازی با کره جنوبی گفت: به عنوان تیم اول گروه، محکوم به پیروزی هستیم و تلاش می‌کنیم از سد کره بگذریم. شاید قسمت این بوده است که از این مسیر به مراحل بالاتر برویم‌.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۷-۰۵-۲۹ ۱۷:۰۸

متاسفانه بدترین بازی ملی را شاهد بودیم به طوری که حتی یک توپ هم به دروازه‌بان میانمار نرسید. آقای استیلی و کرانچار با آبروی ایران بازی کردتد.

avatar
۱۳۹۷-۰۵-۲۹ ۱۷:۱۱

رفتین ببازین که دوم بشین به کره نخورین ترسو ها و خدا گذاشت تو کاسه‌تون. حق‌تون هم بود. شرف داشتین مردونه بازی می‌کردید نه به فکر دوم شدن. هم اول شدید هم بازی رو باختید هم به کره خوردید. تیمی که بترسه اول بشه که مرحله بعد بازیش سخت بشه لیاقت قهرمانی ندارد.

avatar
۱۳۹۷-۰۵-۲۹ ۱۷:۵۷

شکست در فوتبال از میانمار، یک نتیجه بسیار ضعیف و دور از انتظار بود که با عنوان کردن موضوع "به‌هم خوردن تمرکز به‌خاطر نتیجه بازی دو کره شمالی و عربستان" ، نه تنها توجیه‌پذیر نیست بلکه این بیان فقط یک بهانه و غیرقابل پذیرش است. کاش جناب استیلی به‌خاطر این شکست و بازی بسیار ضعیف عذرخواهی می‌کردند که بسیار شرافتمندانه‌تر بود تا این بهانه و توجیه غیرقابل قبول.

avatar
۱۳۹۷-۰۵-۲۹ ۲۲:۴۳

باختن باصرفه هم عرضه می‌خواد