• چهارشنبه / ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ / ۱۶:۱۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 97062111002
  • خبرنگار : 30054

آغاز طرح ویژه تعویض روغن موتور آلمانی توسط "کاون"

آغاز طرح ویژه تعویض روغن موتور آلمانی توسط "کاون"

سرویس در محل و شعبات کاون طرح ویژه تعویض روغن موتور برای خودروهای پراید، تیبا و پژو ۲۰۶ با روغن آلمانی لیکومونی را برای شهروندان تهرانی آغاز کرد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، سرویس در محل و شعبات کاون طرح ویژه تعویض روغن موتور برای خودروهای پراید، تیبا و پژو ۲۰۶ با روغن آلمانی لیکومونی را برای شهروندان تهرانی آغاز کرد.

در این طرح که از ۲۰ تا ۲۷ شهریورماه از طریق سرویس خدمات در محل کاون و همچنین در شعب سه گانه ارایه می‌شود، مشتریان می‌توانند علاوه بر بهره‌مندی از خدمات بازدید رایگان عملکرد  خودرو، از 10 درصد تخفیف ویژه روغن موتور آلمانی لیکومونی استفاده کنند. کاون برای سرویس در محل مورد نظر مشتری، هیچ‌گونه هزینه ایاب ذهاب دریافت نمی‌کند.

لیکومولی، شرکت آلمانی تولید کننده انواع روغن‌ها، گریس‌های صنعتی و روان‌سازهای مورد استفاده در صنعت خودروسازی است و بیشترین تنوع محصول را بین شرکت‌های تولیدکننده در دنیا دارد . لیکومولی در بسیاری از کشورهای جهان فعال است. شرکت کاون با توجه به پشتیبانی از خدمات خود و تضیمن اصالت قطعات، زمینه مناسبی را برای استفاده مطمئن از این محصول فراهم آورده است.

مجموعه کاون با سال‌ها حضور در صنعت خودرو کشور تلاش کرده مشکلات ترافیکی، دسترسی به قطعات اصل و باکیفیت و ارائه سرویس‌های مطمئن را برای شهروندان فراهم آورد. در حال حاضر شهروندان تهرانی می‌توانند خدماتی چون تعویض روغن، تعویض لنت، تعویض شمع، تعویض انواع فیلترها، دیاگ خودرو، تعویض باتری، تعویض لاستیک، بازدید مایعات، شارژ گاز کولر، بالانس چرخ و... را در محلی که مورد نظر آنهاست و یا از طریق شعبات استاندارد کاون همچون مگامال، صبا مال و خیابان  فرجام درخواست کنند. برای این منظور کاون مرکز تماس، وب‌سایت و اپلیکیشن خدمات خودرو در محل کاون آماده دریافت سفارش شهروندان است.

کاون با پشتیبانی از خدمات خود و تضیمن اصالت قطعات، خدمات خود را در هر نقطه از شهر تهران ارائه می‌دهد. کاون با مسئولیت‌های اجتماعی مشخص، شعبات گسترده، استانداردهای ویژه، نیروهای آموزش‌دیده و همچنین دسترسی به قطعات با کیفیت و اصل، خدمات سریع خودرویی را در کمترین زمان، در بهترین شکل و در مناسب‌ترین مکان ارائه می‌دهد.

شهروندان برای استفاده از خدمات این طرح و نیز مشاوره و کسب اطلاعات تخصصی، می‌توانند علاوه بر مراجعه به وب‌سایت این شرکت با شماره تلفن ۷۲۴۱۷۰۰۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha