• دوشنبه / ۲ مهر ۱۳۹۷ / ۱۴:۵۷
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 97070201200
  • منبع : نمایندگی خراسان رضوی

پژمانفر با اشاره به حادثه تروریستی اهواز:

عملیات‌های انتحاری نشان‌دهنده استیصال دشمنان است

عملیات‌های انتحاری نشان‌دهنده استیصال دشمنان است

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حادثه تروریستی اهواز، گفت: این عملیات‌ها، عملیات‌های انتحاری و دیوانه‌واری بوده که نشان‌دهنده استیصال دشمنان است.

نصرالله پژمانفر در گفت‌و‎گو با ایسنا  در خصوص حادثه تروریستی اهواز  اظهار کرد: تلاش دشمنان این است که بتوانند یک فشار روحی -‌ روانی و آشفتگی در ذهن مردم ایجاد کنند که دولت، ملت و کشور توانایی اداره مسائل خود را ندارند و همچنین جو روانی برای این فضای سیاسی به وجود آورند.

وی افزود: حرف‌هایی که آن‌ها مطرح کردند و اقداماتی که انجام دادند، بالاترین اقداماتی بوده که می‌توانستند علیه کشور ما از جهات اقتصادی، اجتماعی و فشارهای بین‌المللی ایجاد کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز دیگر آمریکایی‌ها برگه‌ای ندارند که بخواهند آن را رو کنند و اقدامی نیز ندارند که تاکنون انجام نداده باشند. فشار اقتصادی مشکلات سنگینی را برای مردم ایجاد کرده اما نتوانسته فضای کاملا بن‌بستی را برای مردم ما ایجاد کند.

پژمانفر گفت: مردم ما در ماه‌های آتی خواهند دید، برخوردی که آن‌ها در ارتباط با این مسائل داشتند نه تنها نتوانسته کشور را در یک بن‌بست قرار دهد بلکه راه‌های جدیدی را نیز برای اداره کشور پیش پای مردم قرار داده و مردم توانسته‌اند از این بحران‌ها عبور کنند.

نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این عملیات‌ها، عملیات‌های انتحاری و دیوانه‌واری بوده که نشان‌دهنده استیصال آن‌ها است، عنوان کرد: آن‌ها به این جنس کارها روی می‌آورند و انجام می‌دهند به این دلیل که اگر می‌توانستند مستقیم اقدام نظامی کنند، قطعا وارد می‌شدند اما اینکه آن‌ها اقدام نظامی انجام ندادند دال بر این است که نمی‌توانند این کار را انجام دهند.

وی ادامه داد: آن‌ها با فشار تبلیغاتی و جنگ روانی نیز تا حدودی توانستند فضا را جلو ببرند اما شکست خورده‌اند. تنها چاره آن‌ها این است که شاید با چنین ترورهای کوری بتوانند کاری انجام دهند که قطعا این موضوع نیز به ضرر آن‌ها خواهد بود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نظام ما می‌تواند با تدبیر از این شرایط عبور کند و مسئولین ما نباید بار دیگر بنا را بر اعتماد به آمریکایی‌ها بگذارند. آن‌ها باید قبول کنند که راه‌حل، مذاکره با آمریکا و اعتماد به آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها نیست. آن‌ها با دشمنی خود از هر فرصتی برای از پشت خنجر زدن به مردم و دولت ما استفاده می‌‎کنند و انتظار این است که مسئولین ما اقدام مناسبی را انجام دهند.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha