• دوشنبه / ۲۱ آبان ۱۳۹۷ / ۱۹:۵۶
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 97082110384
  • خبرنگار : 71237

کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان

شانس ۲ برنز ایران در ۵ وزن نخست / خدری، چوبچیان و فلاح حذف شدند

شانس ۲ برنز ایران در ۵ وزن نخست / خدری، چوبچیان و فلاح حذف شدند

در پایان دور مقدماتی ۵ وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان، میثم دلخانی در نیمه نهایی وزن ۶۳ کیلوگرم شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت،رضاخدری در ۵۵ وچوبچیان در۷۷ و مهدی فلاح در ۸۷ کیلوگرم نیز حذف شدند و یوسفی در سنگین وزن نیز به گروه بازنده ها رفت تا برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند.

به گزارش ایسنا، در جریان رقابت‌های روز نخست کشتی فرنگی قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان که در بخارست پایتخت رومانی در حال برگزاری است، در وزن ۶۳ کیلوگرم، میثم دلخانی در مسابقه نیمه نهایی به مصاف اندو از ژاپن رفت که ۶ بر ۳ شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. او فردا شب (سه شنبه)باید برای مدال برنز مبارزه کند.

دلخانی پیش از این در دور اول برابر ایهور بلیاک از بلاروس با نتیجه ۹ بر صفر به برتری رسید. وی در دور دوم و در مرحله یک چهارم  نهایی نیز برابر رامیز ممدوف از جمهوری آذربایجان با نتیجه ۵ بر ۴ پیروز شد.

اما چهار کشتی‌گیر دیگر ایران با شکست در دور مقدماتی نتوانستند به نیمه نهایی راه یابند.

در وزن ۵۵ کیلوگرم که ۱۶ کشتی‌گیر حضور دارند، رضا خدری در دور نخست به مصاف بالبایی دوردوکوف از قرقیزستان رفت و در پایان با نتیجه ۴ بر صفر شکست خورد و از دور مسابقات حذف شد.

در وزن ۷۷ کیلوگرم که ۲۸ نفر حضور دارند، سیدمحمد چوبچیان پس از استراحت در دور اول در دور دوم برابر ساجان از هند در حالیکه با نتیجه ۶ بر صفر پیش بود در نهایت با نمایشی ضعیف ۱۴ بر ۶ شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت. چوبچیان پس از دو دقیقه و ۳۰ ثانیه، دچار ضعف بدنی شد و آمادگی جسمانی بسیار پائینی داشت.

در وزن ۸۷ کیلوگرم مهدی فلاح در دور نخست به مصاف اینوت کاراس از رومانی رفت و در پایان با نتیجه ۱۳ بر ۴ به برتری رسید و راهی یک هشتم نهایی شد اما در دومین مبارزه برابر مصاف قاضی خلیل‌اف از روسیه با نتیجه ۵ بر ۳ شکست خورد و با توجه به شکست کشتی گیر روس مقابل کوبا در نیمه نهایی، فلاح نیز از دور رقابت ها کنار رفت.

همچنین در وزن ۱۳۰ کیلوگرم که ۲۳ نفر حضور دارند، علی‌اکبر یوسفی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با زویادی پاتاریدزه قهرمانان جوانان جهان و دارنده مدال نقره زیر ۲۳ سال جهان از گرجستان با نتیجه ۴ بر یک شکست خورد و به جدول شانس مجدد رفت. پاتاریدزه در نیمه نهایی کشتی گیر استونی را ۸-۰ مغلوب کرد.

به گزارش ایسنا، سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال ایران بر عهده جمشید خیرآبادی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha