• شنبه / ۲۴ آذر ۱۳۹۷ / ۱۴:۲۵
  • دسته‌بندی: دفاعی - امنيتی
  • کد خبر: 97092411912
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)

امسال چهل سالگی انقلاب را با افتخار جشن می‌گیریم

طی مراسمی با حضور جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)‌ و نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی‌ فرمانده ارشد نظامی آجا در استان و فرمانده قرارگاه پدافند هوایی شرق کشور معرفی شد.

به گزارش ایسنا،  در این مراسم سرهنگ ارسلان پرویز به عنوان فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی و فرمانده پدافند هوایی شرق کشور معرفی و از زحمات سه ساله امیر سرتیپ دوم عباسی تجدد فرمانده پیشین پدافند هوایی شرق کشور قدردانی شد.  امیر سرتیپ دوم عباسی تجدد نیز به عنوان فرمانده پدافند هوایی تهران منصوب شد.

جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در این مراسم گفت: دشمنان در آن سوی مرزها آرزوی خامی را در ذهن خود می‌پروراند که انقلاب اسلامی چهل سالگی خود را نبیند اما آن‌ها این آرزوی خود را به گور می‌برند و امسال به کوری چشم دشمن با افتخار و عزت مندانه تولد چهل سالگی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم.

امیر سرتیپ دوم علیرضا الهامی، امروز ۲۴ آذر، در مراسم تودیع و معارفه فرماندهی ارشد نظامی آجا در استان و فرمانده منطقه هوایی شرق کشور با بیان این‌که« آن کسی که کیلومترها بیرون از مرز تهدیدهایی را رصد می‌کند و می‌تواند اعلام خطر داشته باشد پدافند هوایی جمهوری اسلامی ایران است» تصریح کرد: ما به عنوان سرباز و سایر مسئولان در ارگان‌ها و نهادها باید به دنبال تقویت پدافند هوایی باشند تا پدافند دفاع منسجم را در مقابل تهدیدات فراهم کند .

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس با همدلی و وحدت یک وجب از خاک کشور را به دشمنان ندادیم و امروز نیز به این همدلی و وحدت در جامعه نیاز داریم .

وی خاطرنشان کرد: دشمنان در آن سوی مرزها آرزوی خامی را در ذهن خود می‌پروراند که انقلاب اسلامی چهل سالگی خود را نبیند اما آن‌ها این آرزوی خود را به گور می‌برند و امسال به کوری چشم دشمن با افتخار و عزت مندانه تولد چهل سالگی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم .وقتی پیام انسانیت و کمال و آزادی به دنیا منتقل می‌کنیم به دلیل فطرت خالص و نیت پاک ماست و جمهوری اسلامی ایران علی رغم تمام مشکلات جشن چهل سالگی خود را می‌گیرد .

جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با بیان این‌که «به دنیا می‌گوییم این همان انقلابی است که خیلی‌ها برای آن نقشه کشیدند و امروز قدرتمندانه چهل ساله شده است»، افزود: وقتی غیرت مرزبانان را می‌شنویم که جان خود را در کف دست گذاشتند و عزتمندانه دفاع می کنند احساس غرور می‌کنیم .

وی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران دوشادوش همرزمان خود در سایر نیروهای مسلح و بخش های مختلف کشور آن‌چه که بر عهده دارد به درستی انجام می دهد.

​فرمانده سابق پدافند هوایی شرق کشور نیز گفت: وجود نیروهای مسلح در خراسان جنوبی برای ایجاد امنیت و احساس آرامش در استان فعالیت می ‌کنند.

امیر سرتیپ دوم عباسی تجدد با بیان این‌که «امنیت در جامعه نعمت بزرگی است»، اظهار کرد: توسعه اقتصادی و جذب سرمایه و کسب و کار با امنیت در جامعه ایجاد می‌شود.

وی افزود: نیروهای مسلح جان خود را می‌دهند تا امنیت جاری باشد و دشمن کوچکترین جسارتی نکند و تهدیدات آن را خنثی می‌کنند.

وی ادامه داد: امواج رادارهای پدافند هوایی در تمام منطقه شرق کشور وجود دارد و نیروهای مسلح در همه جا هستند و پدافند هوایی اجازه نمی‌دهد ریز پرنده‌ای وارد مرز شود و گزندی به کشور برساند.

فرمانده سابق پدافند هوایی شرق کشور با بیان این‌که «نیروهای مسلح همیشه بیدار هستند»،‌ خاطرنشان‌کرد: اقتدار و صلابت در وجود غیورمردان مرزبانی است که امنیت را ایجاد می‌کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha