• یکشنبه / ۱۶ دی ۱۳۹۷ / ۰۹:۴۵
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 97101608186
  • خبرنگار : 71617

انتقاد سرمربی بادران از انتخاب داور بومی در مسابقات لیگ

انتقاد سرمربی بادران از انتخاب داور بومی در مسابقات لیگ

سرمربی بادران تهران می‌گوید این‌که قرار است برای دیدارهای لیگ، داور مخصوص آن شهر قضاوت بازی را بر عهده داشته باشد تا پول هواپیما داده نشود، مشکل‌ساز است.

فرشید استحقاری سرمربی تیم بادران تهران در گفت‌وگو با ایسنا، درباره عملکرد تیمش در نیم فصل اول لیگ دسته یک گفت: در این چهار بازی که من سرمربی بادران بودم به علت شرایطی که تیم داشت و بازی‌ها ما برابر تیم‌های خوبی بود، عملکرد خوبی داشتیم و قابل قبول بود اما در کل رتبه هشتم، جایگاه خوبی برای بادران تهران نیست. بادران تیمی بوده که همیشه مدعی قهرمانی بوده است. مطمئنا بادران در نیم‌ فصل دوم جزو مدعیان خواهد بود.

او در پاسخ به این سوال که آیا بادران از عملکرد داوری ضربه خورده است، گفت: ما از داوری خیلی ضربه خوردیم. مخصوصا در دوران آقای پاشازاده، در چهار بازی داوری در نتیجه بازی بسیار تاثیرگذار بود. اما مساله داوری برای تمام تیم‌ها بوده است. تمرکز ما روی داوری نیست. ما باید روی کار خودمان تمرکز داشته باشیم و به گل برسیم. البته داوری برای همه تیم‌ها مشکل‌ساز بوده از جمله تیم ما. بهتر است که در انتخاب و چیدمان داوری‌ها تجدید نظر شود.

استحقاری ادامه داد: این‌که قرار است برای بازی‌ها داور مخصوص آن شهر قضاوت بازی را بر عهده داشته باشد تا پول هواپیما داده نشود، مشکل‌ساز است و به نظر من قابل قبول نیست.

سرمربی بادران تهران درباره شرایط آماده‌سازی تیمش برای نیم فصل دوم لیگ دسته یک خاطرنشان کرد: ما برای نیم‌فصل دوم هدف‌گذاری کردیم و برنامه‌های خاصی داریم. یک اردو در کرمانشاه داشتیم و در آنجا کارهای بدنسازی انجام دادیم. به تهران بازگشتیم و یک بازی دوستانه با منتخب کرج داشتیم. روز پنجشنبه هم با تیم سایپا بازی دوستانه داریم تا خودمان را برای شروع نیم فصل آماده کنیم. چند بازیکن هم مد نظر داریم که به تیم اضافه خواهد شد تا خلاء‌هایمان پوشش داده شود.

او در پایان گفت:‌ ما غیر از صعود به هیچ چیز فکر نمی‌کنیم. مطمئنا چند بازی اولمان با تیم‌های اول جدول است و باید از آن بازی‌ها نتیجه لازم را بگیریم. البته شرایط کار مقداری سخت است اما تمام هدف و برنامه‌ریزی ما برای صعود است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha