• پنجشنبه / ۲۰ دی ۱۳۹۷ / ۱۳:۱۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 97102010917
  • خبرنگار : 30054

حسین‌زاده خبر داد

روان‌سازی خدمات بانک ملی ایران برای افزایش رضایت مشتریان

روان‌سازی خدمات بانک ملی ایران برای افزایش رضایت مشتریان

مدیرعامل بانک ملی ایران از روان‌سازی بیشتر فعالیت‌های مورد انتظار مشتریان در این بانک خبر داد و گفت: بزودی اختیارات بیشتری به ادارات امور داده می‌شود تا خدماتی مانند خرید دین و صدور ضمانتنامه‌ها بیش از پیش تسهیل شود.

به گزارش ایسنا، محمدرضا حسین‌زاده مدیرعامل بانک ملی ایران، در همایش بررسی عملکرد سه ماهه سوم واحدهای این بانک با بیان اینکه بوروکراسی‌های اداری نباید مانع از خدمت‌رسانی مطلوب به مشتریان شود، اظهارکرد: باید تا حد ممکن از اختیارات ارائه شده توسط بانک مرکزی و هیات‌مدیره بانک در شعب استفاده شده و سرعت ارائه خدمات به مشتریان افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه سرعت فعالیت‌ها در دنیای رقابتی امروز اهمیت وافری پیدا کرده است، ادامه داد: نمی‌توان مشتری را برای دریافت یک خدمت معطل کرد، در حالی که همه امکانات قانونی برای ارائه سریع آن خدمت وجود دارد.

حسین‌زاده با بیان اینکه عملکرد همه واحدهای بانک به صورت هفتگی در جلسه هیات‌مدیره می‌شود، گفت: هیات‌مدیره بانک مصمم است جایگاه مطلوب بانک ملی ایران در نظام بانکی را حفظ کند و از همه ظرفیت‌های قانونی برای برطرف کردن موانع استفاده می‌شود.

مدیرعامل بانک ملی ایران تاکید کرد: مدیران اهل ریسک و آشنا به قوانین و مقررات، مورد تایید هیات‌مدیره هستند و به آنها اختیاراتی برای فعالیت بیشتر در جهت بهبود امور و ایجاد رضایت در مشتریان داده می‌شود.

حسین‌زاده با اشاره به اینکه اولویت امروز کشور، کمک به ایجاد اشتغال و افزایش تولید است، اظهارکرد: شعب در پرداخت تسهیلات، سرمایه در گردش به واحدهای تولیدی را در اولویت قرار دهند، اما این تسهیلات باید به واحدهایی پرداخت شود که تولید مستمر دارند و با مشکل فروش تولید خود مواجه نیستند.

وی همچنین محصولات بانکداری الکترونیک بانک ملی ایران را از پیشرفته‌ترین محصولات موجود در نظام بانکی خواند و گفت: سوپر محصولاتی مانند بام، بله و اپلیکیشن ٦٠، همواره مورد تحسین فعالان نظام بانکی و بانک مرکزی قرار گرفته‌اند، بنابراین باید از حداکثر توان موجود برای تبلیغ و استفاده از آنها بهره برد.

مدیرعامل بانک ملی ایران همچنین از افزایش سطوح اختیارات مدیران برای فروش اموال مازاد بانک خبر داد و گفت: خوشبختانه بانک ملی ایران در این زمینه سرآمد است و روند وصول مطالبات معوق بانک نیز سرعت گرفته، به طوری که وضعیت بانک در این دو شاخص همواره رو به بهبود است.

وی از برگزاری دومین «ملی شو» در آینده نزدیک نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: تازه‌ترین محصولات بانک ملی ایران به زودی رونمایی می‌شود تا نشان دهد این بانک به یک نهاد مدرن، توانمند و پیشتاز تبدیل شده است.

انتهای رپورتاژ خبری

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha