• سه‌شنبه / ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ / ۱۷:۲۲
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 97122111590
  • خبرنگار : 90047

با حضور استاندار تهران

پاداش مدال آوران و روسای هیات استان تهران پرداخت شد/ افزایش بودجه استان

پاداش مدال آوران و روسای هیات استان تهران پرداخت شد/ افزایش بودجه استان

مراسم تجلیل از مدال آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی و روسایی هیاتهای ورزشی استان تهران با حضور بندپی استاندار تهران و رضا گل محمدی مدیر کل ورزش جوانان استان تهران در سالن همایشهای دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد و از مدال آوران و روسایی هیاتهای ورزشی استان تهران تجلیل شد.

به گزارش ایسنا، در این مراسم گل‌محمدی مدیر کل ورزش جوانان استان تهران با بیان این که از ابتدای سال تاکنون ۴۰ پروژه عمرانی در استان تهران افتتاح شده است اظهار کرد: البته تا ۲۰ فروردین چند پروژه دیگر نیز آماده افتتاح است. که امیدواریم این پروژه‌ها نیز افتتاح شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر تهران تبدیل به یک کارگاه بزرگ ساختمانی شده است. به طوری که در سال ۹۲ یک پروژه عمرانی نداشتیم در سال ۹۵ و ۹۶ تقریباً ۶ پروژه افتتاح شد و در سال جاری قول دادیم تا کار اساسی در استان تهران انجام دهیم ما ۱۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای انجام پروژه‌ها با بخش خصوصی قرارداد بستیم و سعی داریم این مبلغ را به ۷۰ میلیارد افزایش دهیم.

وی افزود: شفاف سازی مالی یکی از مهمترین برنامه‌های استان تهران بود به طوری که برای اجرایی ماده ۸۸ بیش از ۲۳ میلیارد به حساب خزانه واریز کردیم یکی از شاخص‌های استان تهران این بود که ما تلاش کردیم در بازهای آسیایی و پاراآسیایی و همچنین المپیک و المپیاد استعداد یابی تعداد نفراتی که عنوان کرده بودیم بدون هیچ کم و زیادی اعزام کنیم و نتیجه آن کسب ۱۴ مدال در بازی‌های آسیایی و ۲۳ مدال در بازی‌های پاراآسیایی بود.

مدیر کل ورزش جوانان استان تهران خاطر نشان کرد: در برخی از رشته‌ها بعد از ۵۰ مانند واترپولو موفق به کسب مدال شدیم. حتی ۴۰ مدالی که در بازی‌های المپیک بعد از انقلاب کسب کردیم که ۱۰ مدال از آن متعلق به استان تهران بود.

گل محمدی در پایان پرهیز از موازی کاری عنوان کردن تهران به عنوان یک منطقه برخودار و همچنین صفر بودن بودجه هیأت‌های ورزشی استان تهران از چالشهای مهم استان تهران عنوان کرد و گفت: با وجود این که استان تهران پایین‌ترین سرانه را دارد اما نمی‌دانم تهران را منطقه برخودار تلقی می‌کند.

همچنین با وجود این که استان تهران به تنهایی خود یک کشور است اما متناسفانه هیچ بودجه‌ای برای هیات‌های ورزشی استان تهران اختصاص پیدا نکرده و بودجه ما در این زمینه در حد صفر است.

قول استاندار برای افزایش بودجه استان تهران

به گزارش ایسنا، بندپی در مراسم تجلیل از مدال آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا قول افزایش بودجه استان تهران در سال آینده خبر داد و گفت: ورزش باعث نشاط و شادابی در جامعه می‌شود و یکی از راه‌هایی است که آرامش درونی را به دنبال دارد. تلاش ما بر این است تا شرایطی فراهم کنیم تا مدال آوران استان تهران بتوانند بدون دغدغه از نظر داشتن شغل مناسب بتوانند به فعالیت‌های ورزش قهرمانی خود بپردازند و تحت حمایت شغلی قرار بگیرند.

وی گفت: از زمانی که مسعود سلطانی‌فر عهده‌دار وزارت ورزش و جوانان شده است نگاه جامع و برنامه محور به ورزش به ویژه همگانی و قهرمانی داشته است. در حقیقت یکی از ارکان توسعه ورزش قهرمانی توسعه ورزش کشور محسوب می‌شود.

استاندار تهران تصریح کرد: ما استعدادهای خوبی در استان تهران داریم که یک چهارم مدال‌ها به تهران اختصاص دارد. این قهرمانان باید مورد حمایت قرار بگیرند تا بتوانند به افتخارآفرینی خود ادامه دهند. نگاه دولت و مجلس همواره حمایت از ورزش بوده است و ما متولیان باید تلاش کنیم با یک برنامه ریزی و سیستم فرآیند محور و یکپارچه به مدال‌هایی دست پیدا کنیم که مبتنی بر تلاش باشد نه بر اساس شانس.

وی در پایان اظهار کرد: من قبول دارم که شاخصه‌های ورزش در شهرستان‌های استان تهران پایین است و نیاز به یک نگاه جدید دارد. در نگاه اول همه فکر می‌کنند تهران یک استان برخوردار است. در حالی که سرانه ورزشی در بهارستان ۰.۳۶ متر مربع است. ما باید تلاش کنیم به عنوان نماینده دولت شرایط بهتری را در استان تهران ایجاد کنیم.

مدیر کل ورزش جوانان استان تهران از پرداخت مبلغ یک میلیارد تومان به مدال آوران بازی‌های آسیایی و جاکارتا خبر داد و گفت: طی مراسمی در سال جدید با همکاری استاندار تهران مبلغ یک میلیارد تومان در قالب ۵۰ میلیون تومان برای مدال آوران طلا، ۳۰ میلیون تومان برای مدال آوران نقره و ۲۰ میلیون تومان برای برنز پیش بینی شده است که طی مراسمی به مدال آوران بازی‌های آسیایی و پارآسیایی پرداخت خواهد شد.

در ابن مراسم نیز مدیر کل ورزش جوانان استان تهران از مدال آوران پاراآسیا با پرداخت پاداش ۳، ۲ و یک میلیون برای طلا، نقره و برنز و مدال آوران آسیا با ۵، ۳ و ۲ میلیون تجلیل به عمل آورد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۷-۱۲-۲۳ ۰۳:۲۹

جناب گل محمدی استاد وعده وعید دادن و اعلام آمار خوب هستند. البته در میان اعلام همین آمار و ارقام دهان پرکن یکی در میان ناله سر می‌دهند که ... تهران جزو استان‌های برخوردار از نظر فضای ورزشی نیست! پس از خصوصی سازی بهره‌برداری ماکن ورزشی به واسطه ی اعمال ماده ی 88، ادارات کل استان‌ها و به تبع آن ادارات ورزش به شدت به دنبال کسب درآمد از سالن های موجود و اختصاص اماکن جدیدالتاسیس به رشته‌های پول‌ساز هستند. به این ترتیب به زودی باید شاهد نابودی کامل پیکر نیمه جان ورزش هایی که بازدهی مالی ندارند, به ویژه در کلان شهر تهران باشیم. فایل صوتی اظهارات جناب گل محمدی درخصوص وعده‌های عمل نشده ی ایشان مبنی بر واگذاری دو سالن اختصاصی وزنه‌برداری در شهر تهران تا پایان تابستان 1396 نزد اینجانب موجود است!