• چهارشنبه / ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ / ۱۴:۰۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98012812474
  • خبرنگار : 30054

حضور استارتاپ ازکی در دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

حضور استارتاپ ازکی در دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

در دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه که دوم تا پنجم اردیبهشت‌ماه سال جاری در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، شرکت ازکی به عنوان مرکز مشاوره و انتخاب بیمه و یکی از استارتاپ‌های فعال در صنعت بیمه حضور خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام روابط عمومی شرکت بیمه آنلاین ازکی، این استارتاپ با حضور فعال در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، به معرفی خدمات خود پرداخته و اطلاعات مربوط به آخرین امکانات و فعالیت‌های خود را در اختیار فعالان صنعت بیمه و مخاطبان آن قرار خواهد داد.

دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه به عنوان بزرگترین رویداد ایران در این حوزه، با حضور و مشارکت شرکت‌های توانمند داخلی و خارجی در زمینه بورس، بانک و بیمه برگزار می‌شود.

مشارکت گسترده فعالان، کارشناسان و متخصصان بازار مالی در این نمایشگاه، آن را به مهم‌ترین و معتبرترین رویداد مالی کشور در سطح منطقه تبدیل کرده و گامی مؤثر در راستای ارائه ظرفیت‌های بازار سرمایه به مردم محسوب می‌شود.

نمایشگاه بورس، بانک و بیمه امسال با حضور استارتاپ‌های صنعت بیمه جلوه‌های تازه از حضور تکنولوژی را در این صنعت تجربه خواهد کرد. یکی از این استارتاپ‌های پیشرو در صنعت بیمه «ازکی» است که در نمایشگاه مذکور حضور پیدا کرده است.

رویکرد ازکی برای حضور در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

azki.com اولین مرکز مشاوره و انتخاب بیمه آنلاین است که به ارائه انواع محصولات بیمه‌ای از جمله بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه، بیمه مسافرتی، بیمه آتش‌سوزی، بیمه درمان تکمیلی، بیمه عمر و … می‌پردازد و امکان مقایسه تخصصی و همچنین امکان دریافت مشاوره بی‌طرفانه را قبل از خرید در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد.

یکی از رویکردهای مهم ازکی برای حضور در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، معرفی تکنولوژی‌های مورد استفاده در ازکی از جمله نرم‌افزار برنامه‌ریزی سازمانی SAP کشور آلمان است که ازکی به عنوان اولین استارتاپ استفاده کننده از این نرم‌افزار در ایران، به دنبال تأکید هرچه بیشتر بر اهمیت اطلاعات مخاطبان بازار بیمه به عنوان زیرساختی بسیار کاربردی برای این صنعت است.

با در اختیار داشتن اطلاعات جامع مشتریان از طریق سیستم SAP و ایجاد پروفایل‌های اطلاعاتی، ضمن برآورد میزان ریسک‌ها و خسارت‌های ناشی از آن، می‌توان به تحلیل‌های اطلاعاتی مناسبی دست یافت.

ازکی نیز به دنبال این است که با جمع‌آوری و تحلیل اطلاعات مشتریان خود، زمینه‌ای برای طراحی و عرضه بیمه‌نامه‌های جدید و متناسب با نیاز مشتریان را فراهم کند.

دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، دوم تا پنجم اردیبهشت‌ماه سال جاری در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و غرفه ازکی در سالن ۳۱ قرار دارد.

انتهای رپرتاژ خبری

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha