• سه‌شنبه / ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ / ۱۲:۴۵
  • دسته‌بندی: ورزش بانوان
  • کد خبر: 98021005313
  • خبرنگار : 71613

ملی‌پوش پینگ پنگ بانوان: منتقدان تیم ملی از جنس تنیس روی میز نیستند

ملی‌پوش پینگ پنگ بانوان: منتقدان تیم ملی از جنس تنیس روی میز نیستند

ملی‌پوش پینگ‌پنگ بانوان ایران معتقد است عملکرد تیم‌های ملی زنان و مردان در مسابقات جهانی خوب بوده و منتقدان با شرایط این رشته آشنایی لازم را ندارند.

به گزارش ایسنا، تیم ملی تنیس روی میز بانوان ایران با ترکیب مهشید اشتری و ندا شهسواری در مسابقات جهانی مجارستان شرکت کرد. این دو پینگ‌پنگ باز در دو بخش دوبل و انفرادی برابر رقبای خود به میدان رفتند اما بعد از انجام دو تا سه بازی از دور رقابت‌ها حذف شدند. اشتری در بخش انفرادی نتوانست از جدول گروهی بالا بیاید و با یک پیروزی و یک شکست خیلی زود از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در بخش دوبل هم در اولین دیدار به برتری رسیدند اما نتیجه بازی دوم را واگذار کردند و حذف شدند تا در نهایت عملکرد تیم مردان و زنان مورد انتقاد قرار گیرد. پس از این مسابقات، قرار است تیم چهار نفره ندا شهسواری، مهشید اشتری، شیما صفایی و سارا شهسواری برای حضور در مرحله دوم پلی‌آف لیگ ترکیه جمعه عازم این کشور شوند. اشتری در مورد عملکرد تیم ایران در مسابقات جهانی و حضور در لیگ ترکیه با ایسنا گفت‌وگو کرد.

او در مورد عملکرد خود در بخش انفرادی مسابقات جهانی گفت: نسبت به آنچه انتظار داشتم خوب نبودم. در بازی با نماینده مجارستان ۴ بر ۳ باختم. انتظار داشتم این حریف را ببرم و به مرحله بعد صعود کنم اما او از امتیاز میزبانی برخوردار بود. با این حال انتظار داشتم برنده شوم.

اشتری در مورد نتایج تیم دو نفره بانوان در بخش دوبل مسابقات جهانی بیان کرد: اولین بازی دوبل با پاکستان بود که سه بر صفر بردیم. اما در بازی با لهستان نتیجه را واگذار کردیم. تیم لهستان از نظر رنکینگ و جایگاه جهانی از ما بالاتر و قوی‌تر بود. با این حال می‌شد بهتر کار کرد.

او در مورد سطح مسابقات جهانی گفت: بعد از المپیک، مسابقات جهانی بالاترین سطح را دارد که یک سال در میان به صورت انفرادی و گروهی برگزار می‌شود. همه کشورها با بازیکنان برتر خود در این مسابقات شرکت می‌کنند.

اشتری در مورد انتقاداتی که به عملکرد تیم‌های ملی مردان و زنان در مسابقات جهانی می‌شود، اظهار کرد: به نظرم پینگ‌پنگ در سطح جهان مثل سایر رشته‌ها نیست که بتوان به راحتی مدال آورد. یعنی مدال‌آوری در این رشته خیلی سخت است و چین، کره و ژاپن حرف اصلی را می‌زنند. به نظرم این انتقادات الکی است چون جای ما نیستند. مطمئناً از جنس پینگ‌پنگ نیستند تا بدانند چقدر سخت است. این رشته در سال‌های اخیر رشد کرده است و کسانی که انتقاد می‌کنند حتماً از شرایط ما اطلاعات کافی ندارند.

ملی‌پوش پینگ‌پنگ ایران در مورد حضور در پلی‌آف لیگ ترکیه گفت: جمعه اعزام می‌شویم و از آنجایی که قبل از مسابقات مجارستان اردو داشتیم دیگر یک هفته باقی مانده تا مسابقات ترکیه، خودمان به صورت شخصی تمرین کردیم چرا که باید استراحت می‌کردیم و ریکاوری لازم بود به همین دلیل تمرینات کوتاه‌تری را انجام دادیم. حضور در لیگ ترکیه تجربه‌ای متفاوت از لحاظ سطح مسابقات است و با این حضور احتمال جذب بازیکنان ایرانی در سال‌های بعد می‌تواند بیشتر شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha