• پنجشنبه / ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ / ۱۴:۲۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 98021206553
  • خبرنگار : 71518

علی دایی از سایپا اخراج شد/ ابراهیم صادقی مربی موقت

علی دایی از سایپا اخراج شد/ ابراهیم صادقی مربی موقت

سرمربی تیم فوتبال سایپا از سمت خود برکنار شد.

به گزارش ایسنا، پس از مصاحبه تند علی دایی علیه مدیران باشگاه سایپا، در نهایت ظهر امروز مدیران باشگاه علی دایی را از سرمربی‌گری سایپا برکنار کردند.

همچنین بیانیه باشگاه سایپا در خصوص اخراج علی دایی به شرح زیر است:

«مقوله حرفه‌ای‌گری در ورزش بر احترام متقابل باشگاه‌ها، مربیان، بازیکنان و تمامی دست‌اندرکاران این حوزه نسبت به یکدیگر بنا گردیده است و خروج از این چارچوب، تنش‌زا بوده و می‌تواند باشگاه‌ها را با چالش‌هایی بس جدی مواجه نماید.

در این راستا، باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا با سه دهه قدمت و نقش آفرینی در سطح اول فوتبال کشور همواره با رعایت مباحث اخلاق حرفه‌ای در ورزش، فرهنگ‌سازی لازم را در این زمینه انجام داده و سعی کرده به دور از هرگونه حاشیه‌پردازی، نگاهی اصولی و اخلاقی به این مقوله داشته باشد.

ولی متأسفانه در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های سایپا و ذوب آهن اصفهان، در روز سه شنبه ۱۰ اردیبهشت رفتار غیر حرفه‌ای، مصاحبه خارج از عرف و اظهار نظر غیر تخصصی جناب آقای علی دایی، منشور اخلاقی و مفاد قرارداد فی‌مابین با باشگاه سایپا را زیر پا گذاشت و علی رغم تذکرات قبلی، بی احترامی ایشان به مجموعه گروه خودروسازی سایپا، موجب ناراحتی و تکدر خاطر مجدد قشر عظیمی از کارگران شریف و زحمتکش این مجموعه صنعتی بزرگ گردید و همزمان با روزهایی که متعلق به این عزیزان بوده و به نام «کار و کارگر» نامگذاری شده است، کام آنها را تلخ کرد.

به طوری که مراجعات مکرر و متعدد ایشان به مجموعه مدیریتی گروه سایپا و خواسته این بزرگواران (به عنوان صاحبان اصلی این گروه صنعتی) در خصوص لزوم برخورد با سرمربی تیم فوتبال، موجب گردید تصمیم هیأت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا مبنی بر ادامه همکاری با آقای دایی تا پایان فصل به منظور حفظ آرامش تیم، تحت تأثیر قرار بگیرد و در راستای توجه به مطالبات بر حق کارگران شریف و کارکنان فهیم گروه خودروسازی سایپا، قرارداد آقای علی دایی به عنوان سرمربی تیم فوتبال سایپا فسخ و ایشان از باشگاه اخراج گردید.

مسئولیت فنی تیم فوتبال سایپا تا آخر فصل جاری به جناب آقای ابراهیم صادقی سپرده شده است.»

تیم فوتبال سایپا در رتبه هفتم جدول لیگ برتر فوتبال قرار دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۰۲-۱۲ ۱۵:۱۸

بنده کارگر و کارمند سایپا هستم، حتی یک نفر از صحبت‌های آقای دایی نه تنها شکایتی نداشته بلکه امروز صبح تجمعی در حمایت از صحبت‌های به حق ایشان در دفاع از کارگران داشتیم و این نامه سرگشاده سایپا دفاع از مواجب خوران و مدیران بی‌لیاقت این گروه خودروسازی است.

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۱۲ ۱۵:۳۳

این مدیران فاسد برای توجیه بی لیاقتی هایشان حتی از وسیله قراردادن کارگران نیز ابایی ندارند!

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۱۲ ۱۵:۴۳

انشاالله سال بعد سقوط کنین، خلایق هرچه لایق

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۱۲ ۱۷:۰۰

علی دایی همیشه محبوب است و با این کار که نشان داد حرف دل ملت را می‌زند هر چند برنمی‌تابند و خوششان نمی‌آید، محبوووووبتر شد.

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۱۲ ۱۷:۰۲

کاش دو تیم بی هوادار خودرو ساز پیکان-سایپا سرمایه خودرا صرف ورزش کارگری می‌کردند تا 1-مستقیما این پول برای انان که در این مجموعه زحمت می‌کشند (کارگران و خانواده‌شان) هزینه شده باشد 2- برای تامین بودجه چند میلیاردی هزینه سالانه تیم قیمت خودرو را ... 3- در نبود این دو تیم خودروساز ،تیمهای شهرستانی پرهوادار نظیر ملوان-برق-خیبر و ...به لیگ هیجان بیش‌تری با آمار بالاتر تماشاگر عرضه میکردند!

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۱۲ ۱۷:۰۶

با سلام، مبارکه !! مدیران سایپا حرکتی کردند!! چه زمانی قیمت‌ها افزایش پیدا خواهد کرد؟ چه زمانی حقوق‌های خود را کم می‌کنید که به کارگران کمک شود؟ خسته نباشید.

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۱۲ ۱۷:۲۹

یعنی کارگران آمدند به مدیر عامل گفتند "علی دایی باید بر کنار شود"!؟ و یا این که گفتند چرا دایی گفته پرایدگران شده،حقوق من نه؟

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۱۲ ۱۸:۰۹

سایپا لیاقت شهریار ایران را نداشت.

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۱۲ ۲۰:۳۷

باعث تاسف است که مدیرانی که حداکثر توانایی‌شان وارد کردن محصولات خارجی و چسباندن نام سایپا بر روی آن است، این‌چنین رفتار نامناسبی را با اسطوره فوتبال ایران انجام داده‌اند.

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۱۲ ۲۰:۴۶

زبان علی دایی شاید تند باشه اما حرفش حقه تا اونجایی که من مصاحبه اش را گوش کردم ایشون طرف صحبتش مدیران مجموعه بود نه کارگران. به نظرم حرفاش در مورد قیمت خودرو ها به مذاق آقایون خوش نیومده بهتره آقایون از خودشون برای اخراج علی دایی مایه بذارن نه کارگران زحمت کش.

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۱۲ ۲۳:۱۰

کارگران و خوب اومدی

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۱۲ ۲۳:۴۵

واقعا کسانیکه ایشان را لقب شهریار یا اسطوره کشور دادند امروز باید خجالت بکشند!

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۱۳ ۰۱:۵۴

یک پیشنهاد . اگر مسوولان سایپا دزد نیستند با فروش باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا پول قطعه سازان را بدهند و بعد هم ماشین‌های مردم را البته ببخشید گاری های مردم را!! آخه شرکتی که هر روز هزارتا مشکل دارد باشگاه ورزشی دیگه اون وسط چه معنی می‌دهد؟

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۱۳ ۰۳:۳۴

آقا عجب ماجرایی است، پول مربی و بازیکن را پرداخت نمی‌کنند، طلبکار هم می‌شوند.

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۱۳ ۰۷:۲۳

من که بیانات آقای دایی را خواندم چیزی از توهین به کار و کارگری ندیدم که بخواهد باعث کدورت کارگران بشود. مدیریت محترم ساییا خواهشمند است به جای افترا به ایشان ابتدا موارد کاستی مطرح شده توسط آقای دایی به مردم و گروه صنعتی سایپا پاسخ قانع کننده داده شود. خواهیم دید که با افترا زدن و اخراج ایشان چیزی درست نخواهد شد.

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۱۸ ۱۹:۲۱

اولین مرد خودتی دمت گرم علی آقا با همین دست فرمان برو جلو