• شنبه / ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ / ۰۸:۵۴
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 98021406979
  • خبرنگار : 90111

اتهام بزرگ یک رسانه عربی به پرسپولیس/ رشوه به داور چینی!

اتهام بزرگ یک رسانه عربی به پرسپولیس/ رشوه به داور چینی!

سایت عربی کوره، باشگاه پرسپولیس را به دادن رشوه به داور چینی دیدار با النصر در اداور گذشته لیگ قهرمانان آسیا متهم کرد.

به گزارش ایسنا، کنفدراسیون فوتبال آسیا مای مانینگ چینی را به عنوان داور دیدار حساس النصر عربستان و الوصل امارات انتخاب کرده است. سایت عربی کوره نوشت که انتخاب این داور باعث اعتراض و خشم باشگاه عربستانی شده چرا که النصر اصلاً خاطره خوبی از مانینگ چینی ندارد.

طبق ادعای سایت عربی کوره، مانینگ پیش از این در سال ۲۰۱۵ دیدار النصر برابر پرسپولیس را قضاوت کرد و به خاطر دریافت رشوه از تیم پرسپولیس چهار ماه با محرومیت مواجه شد.

سایت عربی کوره در ادامه نوشت: قضاوت‌های بد این داور تنها برای النصر نیست، بلکه الاهلی را هم در برگرفت تا جایی که پیش از این هم در دیدار دو تیم فوتبال پرسپولیس برابر الاهلی که یک سال پیش برگزار شد همان تیم (پرسپولیس) به داور چینی رشوه داد تا او دو پنالتی به سود آنها بگیرد و معتز هوساوی را هم از بازی اخراج کند اما این بار چیزی علیه داور اثبات نشد و او با محرومیت مواجه نشد.

این داور چینی که در سال ۲۰۱۸ در لیگ قهرمانان آسیا یک رسوای بزرگ را برای الهلال هم رقم زده بود و در یک نیمه سه پنالتی به سود العین گرفت باز هم قضاوت یک تیم عربستانی را در لیگ قهرمانان آسیا بر عهده گرفته و این باعث ناراحتی عربستانی‌ها شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۰۲-۱۴ ۰۹:۵۷

شما هم ظاهرا خیلی ذوق كردید از این خبر.

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۱۴ ۱۰:۵۴

جناب مصطفوی که چیز دیگه‌ای میگفتن

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۱۴ ۱۱:۱۱

خب بعد از این هواداران تیم‌های دیگر در هنگام مسابقه با پرسپولیس پرچم عربستان و النصر را در کنار پرچم ژاپن با خود به ورزشگاه بیاورند.

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۱۴ ۱۲:۱۳

سلام. نه دوست عزیز پرچم چین رو میارن....

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۱۴ ۱۲:۳۴

اگه اینجوریه خدا میدونه تو بازی‌های داخلی چه کار می‌کنند.

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۱۷ ۰۹:۱۰

معلومه چکار میکنه 28 بازی در لیگ 1 باخت و 5 بازی در آسیا 3 باخت !! در ایران یا داور را می‌خرند یا بازیکن حریف را !!!!

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۱۴ ۲۱:۴۰

لعنت به کسی که اخباری رو میدونه دروغه و چاپ میکنه. لعنت به تیمی که هوادارش به خاطر شکست و ناتوانی در زمین، میاد قبل از بازی حساس بین المللی به نماینده مردم ایران در آسیا تهمت میزنه. حتی اون عربستانی یا قطری نمیاد علیه رقیب هم وطن اراجیف ببافه. ان‌شاءالله که روسیاه‌تر از سال قبل بشین.

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۱۴ ۲۱:۵۸

سایت عربی کوره در ادامه نوشت: قضاوت‌های بد این داور تنها برای النصر نیست، بلکه الاهلی را هم در برگرفت تا.... حداقل این دومی (سوتی عربی) رو بازنشر نمیکردی تا کمی به تیم مورد علاقت دلگرمی بدی که پرسپولیس با داوری رفت فینال! قبل زدن خبر علیه تیم های مردمی که در زمین فوتبال حریفشون نمیشین کمی دقت کنید که برعکس به ضررتون نشه! خخخخ

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۱۴ ۲۳:۲۴

پرسپولیس آبروی ایران را برد.

پاسخ سایت: دوست عزیز این خبر ادعای یک رسانه عربی است.