• یکشنبه / ۹ تیر ۱۳۹۸ / ۱۶:۰۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98040904590
  • خبرنگار : 30054

ایران استخدام، مرجع به‌روز آگهی‌های استخدامی کشور

ایران استخدام، مرجع به‌روز آگهی‌های استخدامی کشور

سایت ایران استخدام یکی از بزرگترین مراجع‌ به‌روز آگهی‌های استخدامی در کشور است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ایران استخدام، روزانه بیش از صدها آگهی استخدام و هزاران موقعیت شغلی شامل استخدام تهران و سراسر کشور در این سایت منتشر می‌شود.

با توجه به اینکه این سایت مرجع مشترک اکثر کارجویان سراسر کشور جهت دریافت آگهی‌های استخدامی است، بستر بسیار مناسبی برای ایجاد ارتباط مفید میان کارجویان و کارفرمایان گرامی جهت ثبت و یا دریافت آگهی استخدامی می‌باشد.

هزاران کارجو و کارفرما از استان‌های مختلف کشور به صورت روزانه از این سایت دیدن کرده و از خدمات مختلف آن در زمینه آگهی‌های استخدامی استفاده می‌کنند.

ایران استخدام از معتبرترین و بزرگترین مراجع آگهی‌های استخدامی در کشور بوده و روزانه بیش از ۱۵۰۰ آگهی استخدام و هزاران موقعیت شغلی از سراسر کشور در این سایت منتشر می‌شود.

ایران استخدام به عنوان مرجع اخبار و آگهی‌های استخدام برای مجلات، نشریات، سایت‌ها و خبرگزاری‌ها محسوب می‌شود.

ایران استخدام یکی از معتبرترین ارائه دهنده سرویس هوشمند ارسال آگهی تفکیک شده بر اساس رشته، گرایش، تخصص و موقعیت شغلی در استان و شهر شما، در ایران می‌باشد.

ایران استخدام به عنوان یکی از موفق‌ترین و پیشروترین وب‌سایت استخدامی کشور در فضای وب، همواره الگوی مناسبی برای سایر وب سایت‌های استخدامی بوده است.

ایران استخدام دارای شبکه‌های اجتماعی مختلف می‌باشد که تعداد اعضای آنها در مجموع بیش از ۷۰۰/۰۰۰ نفر است.

ایران استخدام دارای اپلیکیشن اختصاصی دریافت آگهی‌های استخدامی خود با بیش از ۱۰۰ هزار نصب فعال می‌باشد.

ایران استخدام، وب‌سایت استخدامی، دارای تمام مجوزهای لازم از مراجع قانونی مربوطه در ایران می‌باشد.

ما بر این باور هستیم که یافتن شغل مناسب، امید و آینده‌ای روشن، جامعه‌ای پویا و ایرانی آباد را در پی خواهد داشت، هدفی که برازنده هر ایرانیست و تلاش شبانه‌روزی تیم ایران استخدام در راستای تحقق این هدف مهم استوار است. با توجه به امکانات متنوع ایران استخدام، تمامی آگهی‌های استخدامی از زمان انتشار و در کمترین فاصله زمانی ممکن اطلاع‌رسانی خواهند شد.

کارجویان گرامی سراسر کشور از طریق خدمات سایت ایران استخدام قادر خواهند بود که تمامی آگهی‌های استان و رشته تحصیلی و شغلی مورد نظر خود را به صورت رایگان و روزانه دریافت کنند.

کارفرمایان گرامی سراسر کشور که نیاز به جذب نیروی متخصص مورد نظر خود را دارند قادر خواهند بود که از طریق سایت ایران استخدام اقدام به انتشار آگهی استخدامی شرکت و یا مجموعه خود کنند.

اگر شما کارجو و یا کارفرمایی هستید که به دنبال دریافت و یا درج آگهی استخدامی می‌باشید، پیشنهاد می‌کنیم که برای دریافت خدمات رایگان سایت ایران استخدام همین الان اینجا کلیک کرده و وارد سایت ایران استخدام شوید.

انتهای رپرتاژ خبری

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha