• یکشنبه / ۳۰ تیر ۱۳۹۸ / ۰۹:۵۳
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 98043015430
  • منبع : نمایندگی گیلان

نماینده صومعه سرا بیان کرد

نقش موثر جهاد دانشگاهی در پیشرفت جایگاه علمی کشور

نقش موثر جهاد دانشگاهی در پیشرفت جایگاه علمی کشور

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس گفت: جهاد دانشگاهی می‌تواند در پیشرفت جایگاه علمی کشور در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی و مراکز علمی حضور موثر داشته باشد و کمک کند.

سیدکاظم دلخوش در حاشیه دیدار با جمالزاد فلاح، رئیس سازمان جهاد دانشگاهی گیلان در محل این سازمان در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به ظرفیت‌های جهاددانشگاهی، اظهار کرد: جهاددانشگاهی با وجود نیروی جوان و متخصص از ظرفیتهای خوب عمرانی، اجرایی و علمی، فرهنگی و دانشگاهی برخوردار است.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس افزود: برای پیشبرد و کاربرد علم در حوزه‌های مختلف نیاز به بهره گیری از تخصص و پتانسیل جهاددانشگاهی داریم، در حال حاضر به دنبال این هستیم تا از وجود ظرفیت های جهاددانشگاهی در حوزه انتخابیه صومعه سرا استفاده کنیم.

دلخوش با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در دیدار با ائمه جمعه(۲۵ تیرماه جاری) مبنی بر اینکه "الان مراجعه به مجموعه‌های جوانی که اهل ابتکار هستند از طرف دستگاه‌های گوناگون دولتی زیاد شده است؛ دستگاه‌های جوان و خوبی همچون جهاد دانشگاهی که توانایی‌های زیادی دارند" تصریح کرد: جهاد دانشگاهی می‌تواند در پیشرفت جایگاه علمی کشور در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی و مراکز علمی حضور موثر داشته باشد و کمک کند.

وی ادامه داد: فرمایش مقام معظم رهبری در شورای عالی انقلاب فرهنگی و مجامع دیگر این بوده است که "دانشگاه باید تقویت شود" و ما در مجلس در جهت تقویت دانشگاه‌ها آمادگی کامل داریم.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که مردم گیلان بازهم باید منتظر استاندار غیر بومی باشند؟ تصریح کرد: ما اعتقاد داریم که استاندار باید بومی باشد، منتها وزارت کشور و دولت کار خود را انجام می‌دهند، نمایندگان تلاش خود را می‌کنند که استاندار بومی باشد ولی همه چیز به نظر نمایندگان ختم نمی‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha