• یکشنبه / ۳۰ تیر ۱۳۹۸ / ۱۶:۵۹
  • دسته‌بندی: جهاد دانشگاهی
  • کد خبر: 98043015920
  • منبع : جهاد دانشگاهی

استاندار کردستان در دیدار با رئیس جهاددانشگاهی مطرح کرد

لزوم بهره‌گیری از فناوری‌های نوین جهاددانشگاهی در توسعه کشور

لزوم بهره‌گیری از فناوری‌های نوین جهاددانشگاهی در توسعه کشور
عکس تزئینی است

استاندار کردستان در نشست مشترک با دکتر طیبی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی در کشور دارای علم و فناوری‌های نوین است که باید جهت توسعه‌ استان از آن به صورت مطلوب بهره گرفته شود.

به گزارش ایسنا، بهمن مرادنیا ، استاندار کردستان روز گذشته (شنبه، ۲۹ تیر) در نشست مشترک با دکتر حمیدرضا طیبی،  رئیس جهاددانشگاهی ضمن اشاره به این‌که فعالیت‌های جهاددانشگاهی در راستای توسعه‌ کشور، مهم بوده است، اظهار کرد: امروزه جهاددانشگاهی در مسیر توسعه‌ی کشور نقشی اساسی ایفا کرده و به‌گونه‌ای  است که این نهاد در مسیر پیشرفته‌ فناوری‌های نوین قرار گرفته است.

وی به رونق کشاورزی در کردستان اشاره و عنوان کرد: در استان کردستان فضای سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی و توسعه باغات باز است و بر همین اساس جهاددانشگاهی استان کردستان با توجه به ظرفیت علمی‌ که دارد می‌تواند در این زمینه کمک کند.

در ادامه‌ این نشست که با حضور چیا سهراب‌نژاد، رییس جهاددانشگاهی کردستان برگزار شد، مرادنیا با بیان این‌که جهاددانشگاهی در استان شناخته شده است، گفت: استانداری کردستان این آمادگی را دارد که همکاری‌های خوبی را با جهاددانشگاهی استان داشته باشد.

استاندار کردستان نیروهای علمی و جوان جهاددانشگاهی کردستان را یک سرمایه دانست و گفت: استفاده از منابع مفید انسانی، لازمه‌ توسعه است که خوشبختانه این نهاد علمی به خوبی توانسته است از آن بهره بگیرد.

بنا بر اعلام روابط عمومی جهاددانشگاهی، وی در پایان به پتانسیل‌های استان در حوزه‌های دام‌پروری و استخراج ۳۰ درصد طلای کشور، اشاره کرد و یادآور شد: جهاددانشگاهی در سراسر کشور دارای علم و فناوری‌های نوین است که باید جهت توسعه استان از آن به صورت مطلوب بهره گرفته شود و بر همین اساس از جهاددانشگاهی استان نیز می‌خواهیم در راستای توسعه‌ بیشتر کردستان، توان علمی و فنی خود را در اختیار استان قرار بدهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha