• سه‌شنبه / ۵ شهریور ۱۳۹۸ / ۱۸:۱۶
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 98060502819
  • خبرنگار : 71506

برگزاری گردهمایی 10هزار نفری تکواندوکاران تهران در آزادی

برگزاری گردهمایی 10هزار نفری تکواندوکاران تهران در آزادی

به مناسبت روز جهانی تکواندو، گردهمایی بزرگ تکواندوکاران دختر و پسر استان تهران در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

به گزارش ایسنا، به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی تکواندو، گردهمایی بزرگ تکواندوکاران استان تهران تحت عنوان میثاق با ولایت با حضور بیش از 10هزار تکواندوکار دختر و پسر استان تهران، مربیان، داوران، مسئولان فدراسیون و برخی مسیولان وزارت ورزش در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

پولادگر رییس فدراسیون، فریبرز عسگری سرمربی تیم ملی تکواندو، اسبقیان مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی،  سردار کوثری جانشین قرارگاه ثارالله، سردار یزدانی مسئول تربیت بدنی سپاه تهران ، سردار قاسمی مشاور وزیر در امور ایثارگران، سطوتی مدیر کل فرهنگی وزارت ورزش، گل محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران، سردار خلیلی رییس هیات تکواندوی تهران، مربیان، داوران و ورزشکاران تکواندو در این مراسم که نزدیک به ۲ ساعت به طول انجامید حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم پس از تلاوت کلام الله مجید و سرود ایران، کلیپ گفت و گو با خانواده شهیدان سرایی و خواجه صالحانی از شهدای تکواندوکار مدافع حرم و ذکر خاطرات آن ها برای حضار در سالن پخش شد.

در ادامه این مراسم تکواندوکاران پومسه به اجرای نمایش پرداختند که با تشویق حضار در سالن همراه بود.

در ادامه نیز ورزشکاران با پا و دست به اجسام در حالت و ارتفاع مختلف ضربه زدند و همچنین با ضربات دست اقدام به شکستن اجسام کردند که شدیدا مورد تشویق بی امان جمعیت حاضر در سالن قرار گرفتند.  

قسمت پایانی نیز به مبارزه نمایشی ورزشکاران با چوب اختصاص داشت که مورد استقبال تماشاگران قرار گرفت.

در این مراسم بانوان ورزشکار اجرا نداشتند.

سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی مملو از تکواندوکاران دختر و پسر بود که با لباس ورزشی به همراه برخی خانواده ها، مربیان و داوران حضور باشکوهی در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی داشتند.

همچنین کلیپی از ۴۰ سال افتخارآفرینی ورزشکاران تکواندو در ادوار مختلف المپیک ، بازی های آسیایی و جهانی برای حاضرین در سالن به نمایش درآمد.

اجرای برنامه گردهمایی بزرگ تکواندوکاران استان تهران بر عهده جواد خیابانی بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha