• چهارشنبه / ۶ شهریور ۱۳۹۸ / ۱۴:۲۵
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 98060603282
  • خبرنگار : 71506

دبیر فدراسیون کشتی: به جز مالیات ۲۲ میلیارد بدهی داریم/ وزارت و کمیته پشت دبیر را خالی نمی‌کنند

دبیر فدراسیون کشتی: به جز مالیات ۲۲ میلیارد بدهی داریم/ وزارت و کمیته پشت دبیر را خالی نمی‌کنند

دبیر فدراسیون کشتی از بدهی ۵۲ میلیارد تومانی این فدراسیون خبر داد و گفت: حدود ۳۰ میلیارد تومان از این مبلغ مربوط به مالیات و جریمه دیرکرد آن است که قطعا با حمایت وزارت ورزش و شخص رییس جمهور قابل حل خواهد بود.

محمد اسد مسجدی در گفتگو با ایسنا، درباره اظهار نظر محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش مبنی بر اینکه فدراسیون کشتی ۳۰ میلیارد تومان بدهی مالیاتی دارد، اظهار کرد: بله کاملا درست است. امروز از خزانه‌دار فدراسیون درباره مبلغ دقیق بدهی فدراسیون پرسیدم که او اعلام کرد فدراسیون با بدهی ۵۲ میلیارد تومانی روبروست که از این میزان حدود ۳۰ میلیارد تومان مربوط به مالیات و جریمه آن است و ۲۲ میلیارد تومان نیز به امور دیگر اختصاص دارد.

دبیر فدراسیون کشتی افزود: همانطور که معاون وزیر نیز اعلام کرده در پی حل بدهی مالیاتی فدراسیون‌ها از جمله فدراسیون کشتی هستند و قطعا این مشکل قابل حل خواهد بود.

وی درباره راهکار ریاست فدراسیون کشتی برای پرداخت ۲۲ میلیارد بدهی باقیمانده نیز گفت: به اعتقاد من با نظر مساعد رییس جمهور این مشکل برطرف می‌شود. همچنین با کمک دوستان، حامیان مالی، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش این مشکل قابل حل است. کمیته المپیک اعلام کرده کمک‌های بیشتری خواهد داشت و وزارت ورزش نیز برای کمک بیشتر به فدراسیون اعلام آمادگی کرده است. فکر نمی‌کنم وزارت ورزش و کمیته المپیک پشت علیرضا دبیر را خالی کنند.

مسجدی درباره فواید دیدار دبیر با رییس فدراسیون کشتی روسیه خاطرنشان کرد: در سوالی که از دبیر پرسیدم گفت دیدار خیلی خوبی با مامیاشویلی داشتم.

دبیر فدراسیون کشتی در پایان درباره زمان و مکان برگزاری مجمع فوق‌العاده فدراسیون کشتی برای رسیدگی به وضعیت بدهی‌های این فدراسیون نیز گفت: مجمع فوق‌العاده فدراسیون از ساعت ۱۰ صبح سه ‌شنبه هفته آینده در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۰۶-۰۶ ۱۵:۰۱

فرافکنی و شلوغ کاری تا چه حد؟ به خاطر بدهی مالیاتی آقایان گفتند توقع مدال و حتی سهمیه المپیک از کشتی نداشته باشید. خوب برای چه آمدید؟ با این همه دفتر و خدم و حشم یکباره فدراسیون رو تعطیل کنید چون همین الان هم مدال آوری و بار اصلی روی دوش دو سه هیات کشتی بیش‌تر نیست چه در آزاد و چه فرنگی.

avatar
۱۳۹۸-۰۶-۰۶ ۱۵:۱۹

با سلام. این همه قال و مقال و جارو جنجال و قیل و قال برای هیچ. جناب علیرضا دبیر، رئیس محترم فدراسیون کشتی، در هفته گذشته در یک برنامه به اصطلاح ورزشی در سیما، عنوان کرد که فدراسیون کشتی 50 میلیارد تومان بدهی دارد. به نظر می رسد جناب دبیر، 50 میلیارد بدهی فدراسیون کشتی را برای فریب افکار عمومی تعمدا لیست نکرده که شامل چه مواردی بوده است. تا شبهه ایجاد شود، مبنی بر این که روسای فدراسیون های گذشته در بخش مالی شفاف عمل نکرده‌اند. خوشبختانه امروز معاون وزیر ورزش توضیح دادند مبنی بر اینکه ۳۰ میلیارد تومان از بدهی فدراسیون کشتی، مربوط به مالیات است که طی سال ها انباشت شده است. جناب داورزنی ادامه می‌دهد بدهی مالیاتی مشکل سایر فدراسیون ها و نیز 2 تیم فوتبالی سرخابی پایتخت است. اگر قرار باشد جریمه دوپینگی ها و همچنین حق عضویت سالانه فدراسیون کشتی را محاسبه کنیم در واقع همان بدهی 5 میلیاردی، بیشتر خود را نمایان می کند. چون بدهی مالیاتی و حق عضویت و همچنین جریمه دوپینگ را اکثر فدراسیون های ورزشی دارند. جناب دبیر با عنوان کردن بدهی 50 میلیاردی فدراسیون، می خواهد با پُرحرفی و جار و جنجال عوام را اغوا، کند. در ظاهر برای منافع مردم، ولی در باطن نیتی جز سود شخصی ندارد. اقای دبیر، با هوچیگری 3 هدف را دنبال می کند. اول انگ بر روسای سابق و اسبق فدراسیون، دوم هم فشار بر وزارت ورزش و کمیته المپیک برای گرفتن بودجه، سوم هم پاسخی برای نتیجه نگرفتن احتمالی تیم های ملی کشتی ازاد و فرنگی بزرگسالان در مسابقات جهانی و المپیک اینده است. در پایان سخنی هم با مجری ورزشی شبکه سه! جامعه و خانواده کشتی بسیار بزرگ، البته با تحصیلات عالی. لطفا شما دنبال منافع شخصی خود و طیف کوچکی از کشتی نباشید! مطمئن باشید جامعه کشتی تحمل نمی کند. همانطور که رفتار جانبداری مجری فوتبالی و سینمایی دوران گذشته، ورزش از نگاه دو، را تحمل نکرد.