• شنبه / ۹ شهریور ۱۳۹۸ / ۱۸:۳۱
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 98060904709
  • خبرنگار : 90047

پاداش قهرمانان تهرانی در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی پرداخت شد

پاداش قهرمانان تهرانی در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی پرداخت شد

مراسم تجلیل از مدال آوران بازیهای آسیایی و پاراآسیایی استان تهران با حضور محسنی بندپی استاندار تهران و مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در سالن آمفی تئاتر استان تهران برگزار شد.

به گزارش ایسنا، مراسم‌ تجلیل از مدال آوران بازیهای آسیایی و پاراآسیایی استان تهران عصر امروز شنبه با حضور انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، رضا گل محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران و جمعی از  روسای فدراسیونهای ورزشی در سالن آمفی تئاتر استانداری تهران برگزار شد.

در این مراسم از ۴۸ نفر مدال آوران استان تهران در رشته های کاراته، تکواندو، شمشیربازی، کبدی، والیبال، بسکتبال، واترپلو، پارادوومیدانی، پاراتیروکمان، پارا وزنه برداری، والیبال نشسته، بسکتبال با ویلچر، گلبال، جودو و شطرنج نابینایان و کم بینایان که در بازیهای آسیایی و پاراآسیایی در بخش انفرادی و تیمی موفق به کسب طلا، نقره و برنز شدند با پرداخت پاداش یک میلیارد تومان توسط استاندار تهران و با همکاری مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران تجلیل به عمل آمد.

رضا گل محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در این مراسم گفت: یکی از افتخاراتی که در طی مدت حضورم در ورزش و جوانان استان تهران انجام دادم بازگشت اعتماد به نفس و حضور دوباره کارشناسان و خبرگان ورزش استان تهران به بدنه بود.

وی گفت: در گذشته ۱۵ نفر از کسانی که در اداره کل ورزش و جوانان استان تهران فعالیت می کردند خارج از بدنه اداره کل بود که در طی مدت حضورم سعی کردم دوباره کارشناسان و خبرگان تهران را به بدنه اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برگردانیم.

وی همچنین درباره پروژه های عمرانی استان تهران اظهار کرد: در سال ۹۲ تنها یک پروژه عمرانی در تهران افتتاح شده بود، اما در سال ۹۷ پروژه های عمرانی افتتاح شده به ۴۰ پروژه رسید. همچنین در سال جاری تاکنون ۲۵ پروژه عمرانی افتتاح شده است که امیدوارم با حمایت وزارت ورزش و جوانان و استانداری تهران بتوانیم پروژه های دیگری را تا پایان سال افتتاح کنیم.

گل محمدی خاطرنشان کرد: استان تهران با وجود تمام توانمندیها متاسفانه یک سالن سه هزار نفره ندارد. حتی سال گذشته با اعتبار ۴میلیاردی که استاندار تهران و ۸میلیاردی که وزارت ورزش و جوانان برای ساخت سالن در مجموعه ورزشی بعثت دادند متاسفانه نزدیک به ۲سال است که هنوز این پروژه نیمه کاره مانده و اجرایی نشده است.

وی در پایان با اشاره به تخصیص هر چه سریعتر بودجه برای بازسازی ورزشگاه تختی، گفت: برای بازسازی این ورزشگاه پس از قول وزیر ورزش و جوانان برای تخصیص اعتبار به این ورزشگاه قرار بود ۱۰میلیارد تومان برای بازسازی ورزشگاه اختصاص داده شود که مورد موافقت قرار گرفت. البته این موضوع را برای تامین اعتبار از طریق جهانگیری و نوبخت پیگیری کردیم که امیدوارم زودتر این اعتبار تخصیص پیدا کند تا در کنار ورزشگاه آزادی، ورزشگاه تختی نیز در آینده میزبان برگزاری مسابقات بین المللی و آسیایی باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha