• سه‌شنبه / ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ / ۱۷:۱۴
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 98061206664
  • منبع : دانشگاه آزاد اسلامی

مهمترین اولویت دانشگاه آزاد حل مشکلات و مسائل کشور است

مهمترین اولویت دانشگاه آزاد حل مشکلات و مسائل کشور است

معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مهمترین اولویت دانشگاه آزاد اسلامی، حل مشکلات و مسائل کشور است که مورد تأکید مقام معظم رهبری است.

به گزارش ایسنا، دکتر جواد علمایی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی در سی و ششمین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان که در واحد اهواز برگزار شد، گفت: مهمترین اولویت دانشگاه آزاد اسلامی، حل مشکلات و مسائل کشور است که مورد تأکید مقام معظم رهبری است.

وی بررسی امکانات و توانایی‌های حوزه کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان را از مهمترین اهداف سفر به خوزستان عنوان کرد و افزود: با بررسی شرایط و امکانات می توانیم قدم های بیشتری به منظور رشد حوزه کشاورزی در این استان برداریم.

دکتر علمایی اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی در سیر تاریخی خود فراز و نشیب های زیادی را طی کرده و باید با توجه به اقتضای شرایط امروز کشور، این دانشگاه برنامه ریزی صحیح و اصولی انجام دهد.

حجت الاسلام والمسلمین فرج الله براتی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان نیز در این نشست گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با امکانات و تجهیزاتی که دارد، باید بیشتر به مردم و جامعه معرفی شود.

وی افزود: به همین منظور و با توجه به رویکرد جدید، دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان با معرفی خود به صنایع توانست در خصوص ساخت تجهیزات مورد نیاز این صنایع تفاهم نامه هایی را انعقاد کند و با همت و تلاش وافر توانست در ساخت این تجهیزات سربلند بیرون بیاید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان ادامه داد: با استفاده صحیح از علم، توانایی و امکانات دانشگاه، می توان آن را به ثروت و محصول تبدیل و به جامعه عرضه کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در پایان این نشست رؤسای واحدهای دانشگاهی و روسای شوراهای استان به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha