• جمعه / ۵ مهر ۱۳۹۸ / ۰۲:۳۴
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 98070302678
  • خبرنگار : 71617

باقری‌نیا: استقلال خوزستان به تکامل رسیده است/ نباید داور را تحت فشار گذاشت

باقری‌نیا: استقلال خوزستان به تکامل رسیده است/ نباید داور را تحت فشار گذاشت

سرمربی استقلال خوزستان می‌گوید تیمش با قدرت تلاش می‌کند تا به رقابت‌های لیگ برتر بازگردد.

مجید باقری نیا سرمربی استقلال خوزستان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره عملکرد شش هفته تیمش در رقابت‌های لیگ دسته یک گفت: آن چیزی که ما در مسابقات نشان دادیم خلاف تصور ما بود. یعنی اردوها و مسابقات تدارکاتی که داشتیم با بازی‌های که در لیگ یک داشتیم کاملا متفاوت بود. شاید مشکلات باشگاه در شروع مسابقات و آب و هوای گرم خوزستان از دلایل این نتیجه‌گیری نامناسب بوده است. ما سه هفته نتوانستیم خوب تمرین کنیم چون هوا اجازه تمرین خوب  را نمی‌داد و به نوعی ضرر تمرین کردن بیشتر از تمرین نکردن بود. با این وجود بازی‌هایی که از دست دادیم را نباید از دست می‌دادیم چون موقعیت‌های ما در بازی‌هایی که انجام دادیم بیشتر از حریف بود. در هر صورت این مسائل جزوی از فوتبال است.

او ادامه داد: در بازی مقابل نیروی زمینی ما بهترین بازی را نسبت به پنج هفته اول داشتیم و  توانستیم استارت پیروزی‌های خود را داشته باشیم. تیم در حال حاضر کامل‌تر شده و در بازی مقابل نیرو زمینی هم توانستیم موقعیت‌های خوبی ایجاد کنیم و می‌توانستیم بیشتر گل بزنیم. امیدوارم این پیروزی شروعی باشد برای ادامه همین روند چون هدف‌گذاری ما بازگشت به لیگ برتر است. درست است که ما بازیکنان گران‌قیمت نگرفتیم اما بازیکنان جوانی داریم که می‌توانند بسیار موثر باشند.

سرمربی استقلال خوزستان درباره عملکرد داوری در شش هفته اخیر گفت: من اعتقادی ندارم که بحث داوری را وسط بکشم چون باور دارم داور ممکن است اشتباه کند. بعضی همکاران من فکر می‌کنند داور را تحت فشار بگذارند تا شاید یک جایی یک سوتی بر خلاف واقع زده شود که این مساله اصلا خوب نیست. داور یک جا به ضرر شما خطا می‌گیرد، جای دیگری به نفع شما خطا می‌گیرد. بنابرین ما باید فضایی را به وجود آوریم که داور قضاوتش را بکند و اعتقاد داشته باشیم که عادلانه قضاوت می‌کند. من در کل هیچ اعتراضی به داوری نداشته و ندارم.

او در پایان گفت: از روز اول هدف‌گذاری ما لیگ برتر بوده است. هنوز اتفاقی نیفتاده است و الان فاصله ما با صدر جدول ۹ امتیاز است و ۲۹ بازی باقی مانده است. ما با قدرت تلاش خواهیم کرد تا استقلال خوزستان به لیگ برتر بازگردد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha