• دوشنبه / ۲۲ مهر ۱۳۹۸ / ۱۵:۰۶
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 98072216824
  • خبرنگار : 71460

اظهارات ضد ایرانی شفر!

وینفرد شفر

سرمربی سابق استقلال در صحبت‌هایی عجیب، اظهارات تندی را علیه ایران به زبان آورد و خواستار تعلیق و تحریم فوتبال ایران شد.

به گزارش ایسنا، وینفرد شفر سرمربی سابق استقلال در گفت‌وگویی تفصیلی با سایت آلمانی t-online درباره موضوعوعات زیادی درباره فوتبال ایران سخن گفته است. او درباره زنانی که در بازی ایران و کامبوج به ورزشگاه آزادی رفتند، برخلاف تمام رسانه‌ها و مفسران داخلی و خارجی نظر عجیبی در این باره دارد: "این همان چیزی است که من از فیفا انتقاد دارم. یک سری منشی‌های فدراسیون و چند زن به صورت گزینشی انتخاب می‌شوند و به جایگاه VIP اسکورت می‌شوند. این دقیقا همان اتفاقاتی است که سال قبل رخ داد. این اتفاقات هیچ چیز را تغییر نمی‌دهد".

وی در اظهارنظری عجیب گفت: "ناامید می‌شوم که بعد از این همه هجمه در اینستاگرام و رسانه‌ها، تازه فیفا به خودش آمده است. فیفا باید یک اولتیماتوم جدی به ایران بدهد. لیگ ایران نباید شروع می‌شد. فیفا باید اعلام می‌کرد که قانون باید اجرایی شود، در غیر این صورت باشگاه‌ها و تیم‌های ملی حق رقابت نخواهند داشت. بدون هیچ سازشی". 

شفر در ادامه صحبت های خود مدعی شد: "فوتبال در ایران بسیار سیاسی است. بعضی از تیم‌ها یک حقوق اقلیتی و سیاسی خاصی دارند اگر در فوتبال درباره وزیر ورزش شعار دهید این یک اعتراض سیاسی است!".

سرمربی سابق استقلال ادامه داد: "من و دیگر اعضای کادرفنی از باشگاه به دلیل اینکه 6 ماه حقوق ما را پرداخت نکرده است شکایت کردیم. این نحوه برخورد در کشورهای دیگر صورت تخلف دارد. متاسفانه مدیریت باشگاه با حکومت ارتباط نزدیکی دارد. اکنون اعتراض های زیادی علیه مدیریت باشگاه صورت گرفته است. من هنوز با بازیکنان سابق و اعضای کادر ایرانی خودم در ارتباط هستم و واقعا انسان‌های دوست داشتنی هستند".

او ادامه داد: هواداران استقلال بسیار به تیم خود علاقه دارند. اگر برنده می‌شدیم در خیابان‌ها ما را بوس می‌کردند و در صورت باخت اعتراض های زیادی در شبکه‌های اجتماعی ایجاد می‌شود. در ایران نمی‌شود بازیکن و مربی استقلال و پرسپولیس باشید و در خیابان شما را نشناسند. بعد از قهرمانی در جام حذفی استقبال بزرگ و بی‌نظیری از تیم ما کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
avatar
۱۳۹۸-۰۷-۲۲ ۱۵:۲۲

حقیقت رو گفته

avatar
۱۳۹۸-۰۷-۲۲ ۱۵:۲۳

تیتر به محتویات داخل مطلب نمیخوره.

avatar
۱۳۹۸-۰۷-۲۲ ۱۵:۴۰

احسنت شفر

avatar
۱۳۹۸-۰۷-۲۲ ۱۵:۴۴

بخش زیادی از حرف هاش هم درسته

avatar
۱۳۹۸-۰۷-۲۲ ۱۶:۱۱

ضد ایرانی نیست. از مسوولان ورزش انتقاد کرده.

avatar
۱۳۹۸-۰۷-۲۲ ۱۶:۱۱

وقتی خودی ها و ایرانی ها را احترام نمی‌گذارید و تا یک خارجی از هر کشوری را می‌بینی خودت را گم میکنی و برای این خارجی خودت را به در و دیوار میزنی و از هرجا شده بهترین ها را برایش آماده میکنید نتیجه اش صحبتهای شفر و امثال او خواهد بود.نه تنها در فوتبال و ورزش که در همه سازمان‌ها و نهادها این مورد دیده می‌شود.

avatar
۱۳۹۸-۰۷-۲۲ ۱۶:۲۴

تمام اين صحبتهاى آقاى شفر درست و عين واقعيت است و من و بسيارى ديگر از ايرانيها هم چنين نظرى داريم.

avatar
۱۳۹۸-۰۷-۲۲ ۱۶:۳۱

دمش گرم واقعیت‌ها را گفت.

avatar
۱۳۹۸-۰۷-۲۲ ۱۷:۱۱

حقیقت تلخ است

avatar
۱۳۹۸-۰۷-۲۲ ۱۷:۱۸

کاملا درست گفته کجاش ضد ایرانیه ؟؟؟

avatar
۱۳۹۸-۰۷-۲۲ ۱۷:۳۱

کجاش ضد ایرانی بود؟! ضد ایرانی یعنی ضد مردم صحبت کنه.

avatar
۱۳۹۸-۰۷-۲۲ ۱۸:۰۹

مگه چیزی جز حقیقت رو گفته؟؟!

avatar
۱۳۹۸-۰۷-۲۲ ۱۸:۳۹

من متن مصاحبه را به زبان المانی خواندم و اتفاقا تعجب کردم که چقدر دلسوزانه نسبت به مشکلات مردم فقط سخن گفته و تمام انتقاداتش هم به جا بوده.

avatar
۱۳۹۸-۰۷-۲۲ ۲۰:۲۹

والا همه چیز رو راست و واقعی گفته.

avatar
۱۳۹۸-۰۷-۲۲ ۲۱:۰۹

بخدا من هرکس رو تو ایران میبینیم، چه در دانشگاه، چه در بازار و یا هرجای دیگه با نظراتش گفته های شفر رو تایید میکند. حالا شما دوست دارید سرخودتون رو کلاه بزارید این دیگه بحثش جداست!

avatar
۱۳۹۸-۰۷-۲۲ ۲۱:۴۰

حرف حق زده

avatar
۱۳۹۸-۰۷-۲۲ ۲۲:۰۰

تیتر خبر مناسب نیست. من صحبتی علیه ایران نمی بینم. یک سری امور واضح رو بیان کردن که بنا بر شواهد نظر اکثریت جامعه هست.

avatar
۱۳۹۸-۰۷-۲۲ ۲۲:۱۵

مگر استقلال با شفر برنده جام حذفی هم شد؟

avatar
۱۳۹۸-۰۷-۲۲ ۲۲:۳۷

کجای این اظهارات ضد ایرانی بود، عزیز؟

avatar
۱۳۹۸-۰۷-۲۲ ۲۳:۱۹

اکثر صحبت‌هاش درسته

avatar
۱۳۹۸-۰۷-۲۳ ۰۰:۲۱

همه‌اش واقعی بود و حرفهای ملت ایران رو زد ایشون.

avatar
۱۳۹۸-۰۷-۲۳ ۰۱:۱۷

شفر همه حرفهایی که زده درسته اینا اصلا بلد نیستن دروغ بگن درکشور ما دروغ پاداش داره و باعث پیشرفته و اعتراض به ظلم و راست گفتن تلخه و ضد انقلابی!!!

avatar
۱۳۹۸-۰۷-۲۳ ۰۷:۰۰

دمش گرم حرف‌های خوب و درستی زده. واقعیت رو گفته.

avatar
۱۳۹۸-۰۷-۲۳ ۱۱:۴۷

این بدبخت که حقیقت رو گفته چیش دروغ بوده خدا خیرش بده همینارو گفته و گرنه حرف واسه گفتن بسیاره

avatar
۱۳۹۸-۰۷-۲۳ ۱۲:۴۱

احسنت

avatar
۱۳۹۸-۰۷-۲۳ ۱۵:۰۵

خدا یک در دنیا صد در آخرت بهش بده آره والا

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۰۴ ۰۲:۴۹

به نظر ضد سنت گرایان و ضد وزیر ورزش و ضد کادر مدیریت حرفی زده که شاید بعضی درست و بعضی غلط باشه ولی حرف ضد ملیت ایران نزده یعنی اظهارات ضد ایرانی نیست حتی ضد حکومتی هم نیست.