• سه‌شنبه / ۲۳ مهر ۱۳۹۸ / ۱۱:۵۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98072317425
  • خبرنگار : 30054

حضور ۳ برند سوپر پایپ، سرما آفرین و اخگر تابش در هجدهمین نمایشگاه تاسیسات

حضور ۳ برند سوپر پایپ، سرما آفرین و اخگر تابش در هجدهمین نمایشگاه تاسیسات

سوپر پایپ، سرما آفرین و اخگر تابش به عنوان سه برند مطرح صنعت تاسیسات، در هجدهمین رویداد صنعت تاسیسات ایران شرکت می‌کنند.

به گزارش ایسنا ، هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی  با حضور و استقبال گسترده‌ی صاحبان صنایع داخلی و بین‌المللی در تاریخ ۲۹مهر لغایت ۲ آبان برگزار می‌شود. 

سوپرپایپ اینترناشنال

 این شرکت در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات تهران، مانند سال‌های گذشته مجموعه‌ای از نوآوری‌های خود را به نمایش می‌گذارد. روابط عمومی سوپرپایپ اعلام کرد در نمایشگاه امسال بازدیدکنندگان علاوه بر محصولات جدید، با تفاوت‌های این برند ۲۲ ساله که کیفیت محصولات و تولید و توزیع دانش از مهم‌ترین آن‌ها هستند،  بیش‌تر آشنا خواهند شد. سوپرپایپ در سال ۱۳۷۶ فعالیت خود را به‌عنوان اولین تولیدکننده لوله‌های ۵ لایه پلیمری در خاورمیانه آغاز کرد و با گسترش زمینه‌های فعالیت، امروز محصولات خود را در شش رده عرضه می‌کند. سیستم‌های لوله‌کشی سوپرپایپ+۲، گرمایش کفی سوپرپایپ، سیستم فاضلابی سوپردرین، سیستم بست و ساپورت سوپرفیکس، و پمپ‌های ویلو، سیستم‌های تاسیسات مکانیکی هستند که این شرکت عرضه می‌کند.

سرما آفرین

روابط عمومی  شرکت صنایع سرما آفرین ایران نیز با اعلام این که این شرکت با بیش از نیم قرن سابقه تولید تجهیزات تهویه مطبوع به عنوان یکی از با سابقه ترین شرکت تولیدی دراین حوزه است، از حضور این شرکت در هجدهمین رویداد صنعت تاسیسات کشور خبر داد. سرما آفرین هدف از حضورخود را درهجدهمین نمایشگاه تاسیسات نخست ارائه محصولات جدید و راه حل های هوشمندانه در زمینه کنترل و مانیتورینگ سیستمهای تهویه مطبوع و در مرحله دوم ایجاد تمایز بین تولید کنندگان با توانمندی تولید در ظرفیت های گوناگون و کیفیت برتر، و همچنین ایجاد تمایز بین تولیدکنندگان دارای مواد اولیه مرغوب و کارشناسان مهندسان برتر نسبت به تولیدکنندگان کارگاهی دانست. همچنین این شرکت با سابقه سومین هدف خود را از حضوردرهجدهمین نمایشگاه تاسیسات، مذاکرات رودررو، دیدار با مشتریان قدیمی و ایجاد ارتباط با مشتریان جدید اعلام کرد.

اخگر تابش

روابط عمومی شرکت اخگر تابش نیز اعلام کرد این شرکت مطرح صنعت تاسیسات در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات تهران شرکت می‌کند.
بر اساس این گزارش، اخگرتابش طراح و تولید کننده انواع سیستم های گرمایش تابشی جهت گرمایش انواع سالن های صنعتی، ورزشی، فضای باز، تعمیرگاه و کوره های تابشی در هجدهمین نمایشگاه تاسیسات تهران به رایگان ارائه مشاوره می کند. شایان ذکر است؛ غرفه شرکت اخگرتابش در سالن ۸-۹ واقع شده است.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha