• چهارشنبه / ۱ آبان ۱۳۹۸ / ۱۰:۲۷
  • دسته‌بندی: علم
  • کد خبر: 98080100182
  • منبع : صندوق نوآوری و شکوفایی

حمایت صندوق نوآوری از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه "اینوکس"

حمایت صندوق نوآوری از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه "اینوکس"

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی از تشکیل پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی و یازدهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور در جزیره کیش خبر داد و گفت: این صندوق از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در این نمایشگاه حمایت می‌کند.

به گزارش ایسنا، دکتر سیاوش ملکی‌فر با اشاره به برگزاری ششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی همزمان با یازدهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در روزهای ۲۷ تا ۳۰ آبان ماه در جزیره کیش، افزود: دسته‌ای از خدمات صندوق نوآوری خدمات توانمندسازی است که به صورت بلاعوض و در بخش‌های مختلف ارائه می‌شود که از آن جمله می‌توان به حمایت صندوق از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در این نمایشگاه اشاره کرد.

وی اظهار کرد: برای حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های داخلی و نمایشگاه‌های خارجی، صندوق تا ۷۰ درصد هزینه‌های ساخت و اجاره غرفه را به صورت حمایت بلاعوض به شرکت‌ها پرداخت می‌کند.

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی خاطر نشان کرد: در این راستا، شرکت‌های دانش‌بنیان متقاضی حضور در نمایشگاه Kish Invex 2019 می‌توانند علاوه بر استفاده از این خدمت، با حمایت ۹۰ درصدی صندوق نوآوری و شکوفایی در قالب پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در این نمایشگاه حاضر شوند. 

وی خاطر نشان کرد: همچنین شرکت‌ها می‌توانند برای قراردادهایی که در حاشیه این نمایشگاه با مشتریان خود منعقد می‌کنند، از تسهیلات سه ساله لیزینگ با نرخ ۹ درصد تا سقف ۷۰ درصد مبلغ قرارداد بهره‌مند شوند.

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی از تشکیل پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی و یازدهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور در جزیره کیش خبر داد و یادآور شد: علاقه‌مندان برای حضور در این پاویون و استفاده از تسهیلات نمایشگاهی صندوق نوآوری می‌توانند تا ۵ آبان تقاضای خود را از طریق وبگاه مجری برپایی پاویون به نشانی deydad.com ثبت کرده و در فهرست متقاضیان این حمایت‌ها قرار گیرند.

به گفته وی شرکت‌های دانش‌بنیان متقاضی دریافت حمایت‎های بلاعوض به منظور حضور مستقل در این نمایشگاه نیز می‎توانند از طریق سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی درخواست خود را ثبت کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha