• سه‌شنبه / ۲۱ آبان ۱۳۹۸ / ۱۵:۰۳
  • دسته‌بندی: علم
  • کد خبر: 98082113654
  • منبع : معاونت علمی ریاست جمهوری

بازگشایی دفتر فن‌بازار ملی در لرستان/افتتاح ۲ دفتر فن‌بازار تخصصی طی امسال

بازگشایی دفتر فن‌بازار ملی در لرستان/افتتاح ۲ دفتر فن‌بازار تخصصی طی امسال

شبکه فن‌بازار ملی ایران که به عنوان مرجع اطلاعات فناوری کشور، وظیفه توسعه شبکه اطلاعات فروش و بازاریابی را بر عهده دارد، در راستای توسعه بیشتر زیست بوم فناوری اعلام کرد که دفتر فن بازار ملی در لرستان بازگشایی می‌شود.

به گزارش ایسنا، شبکه فن‌بازار ملی ایران پس از ارزیابی و بررسی‌های انجام شده موافقت خود مبنی بر بازگشایی دفتر فن‌بازار منطقه‌ای لرستان را اعلام کرد. بر این اساس مجوز ایجاد و راهبری فن‌بازار منطقه‌ای آن استان به شرکت شهرک‌های صنعتی استان لرستان اعطا شد، این شرکت تحت نظارت شبکه فن‌بازار ملی ایران فعالیت خواهد کرد.  

مراسم بازگشایی دفتر فن‌بازار منطقه‌ای لرستان با حضور خادمی، استاندار استان لرستان، صالحی‌نیا معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت،  قنبرپور معاون پارک فناوری پردیس و صدرخانلو رئیس شبکه فن‌بازار ملی ایران برگزار شد.

شبکه فن‌بازار ملی ایران دارای ۲۰ دفتر فن‌بازار منطقه‌ای و یک دفتر فن‌بازار تخصصی است. بر اساس برنامه‌های اعلامی این مرکز، طی سال جاری چهار دفتر فن‌بازار منطقه‌ای و دو دفتر فن‌بازار تخصصی دیگر نیز ایجاد خواهد شد.

دفاتر فن‌بازار وظیفه توسعه بازار فناوری را عهده‌دار هستند که از جمله آن می‌توان به بازاریابی محصولات دانش‌بنیان و فناورانه، جذب سرمایه برای استارتاپ‌ها، طرح‌های فناورانه و اختراعات و نیز انتقال دانش فنی اشاره کرد.

بر اساس اعلام معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، فن‌بازار ملی ایران تلاش دارد تا دسترسی به مرجع اطلاعات فناوری کشور در بستر اینترنت را برای شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان تسهیل کند. این شبکه همچنین به شرکت‌های مورد تایید فن بازار کمک می‌کند تا برای محصولات و فناوری‌های خود بازاریابی کنند.  

شناسایی و تامین فناوری‌ها و محصولات مورد نیاز صنایع و شرکت‌های بزرگ دولتی و غیر دولتی، بخش دیگری از فعالیت‌های این مجموعه را در بر می‌گیرد.

همچنین فن بازار ملی ایران سعی دارد تا برای طرح‌های مبتنی بر فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور در صورت داشتن توجیه اقتصادی سرمایه جذب کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha