• شنبه / ۲۵ آبان ۱۳۹۸ / ۱۳:۰۱
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 98082516205
  • خبرنگار : 71576

هویت‌دوست:

بوکس رو به افول است/ ثوری فقط حرف می‌زند!

بوکس رو به افول است/ ثوری فقط حرف می‌زند!

عضو هیات رئیسه فدراسیون بوکس گفت: متاسفانه با مدیریت فعلی، بوکس ایران رو به افول است و رئیس فدراسیون هم تنها حرف می‌زند و شاهد هیچ اقدامی از سوی او نیستیم.

مهدی هویت دوست در گفت و گو با ایسنا، درباره عملکرد تیم ملی بوکس جوانان ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ مغولستان، گفت: بوکس ایران همیشه در آسیا حرف‌هایی برای گفتن داشت، اما متاسفانه اکنون وضعیت متفاوت شده است. نمی‌توانیم حتی در آسیا هم سری میان سرها داشته باشیم. به دلیل وضعیت بد این روزهای بوکس که به مسائل مدیریتی ارتباط دارد، شاهد افول بوکس هستیم. 

او ادامه داد: ما در قهرمانی جوانان آسیا در حالی تنها یک برد را به دست آوردیم که در همه اوزان بوکسور اعزام کرده بودیم. تنها یک برد با ۱۰ بوکسور نمی‌تواند نتیجه قابل دفاعی باشد و جای تاسف است. همه بوکسورهای ما در همان مبارزه نخست از دور مسابقات کنار رفتند که همه این نتایج به بی برنامگی در رده‌های مختلف بوکس برمی‌گردد. 

عضو هیات رئیسه فدراسیون بوکس در پاسخ به این سوال که چرا بوکس ایران روز به روز در حال ضعیف‌تر شدن است؟ اظهار کرد: همه مشکلات به بحث مدیریتی این رشته بر می‌گردد.  من و منوچهر مقصودی عضو هیات رئیسه هستیم، اما ثوری خودش به تنهایی همه تصمیم‌ها را می گیرد و نتیجه هم چیزی است که می‌بینید. به همین دلیل هیچ یک از ما دو نفر پای خود را در فدراسیون نمی‌گذاریم و ثوری با تصمیم شخصی خود چند نفر از روسای هیات‌های استانی را به عنوان هیات رئیسه انتخاب کرده‌ است. 

او افزود: ثوری نمی‌تواند گزینه مناسبی برای ریاست فدراسیون بوکس باشد چون تنها حرف می‌زند و شاهد عمل نیستیم. قرار بود بوکس بانوان راه اندازی شود اما اکنون بوکس مردان ما نیز شرایط خوبی ندارد. هر کسی که فقط "بله" می‌گوید کنار ثوری است و با این شرایط بوکس به جایی نمی‌رسد. ثوری در حد ریاست فدراسیون نیست. بارها شده است که در سالن تمرین برای بوکسورها میت گرفته است که در شأن یک رئیس فدراسیون نیست، بارها این موضوع را به او گوشزد کردیم اما می‌خواهد با این کارها بگوید که مثلا من هم بوکس بلد هستم. 

پیشکسوت بوکس ایران در پاسخ به این سوال که چگونه می‌توان این رشته را به سمت شرایط بهتر حرکت داد؟ گفت: بارها این موضوع را با آقای داورزنی در میان گذاشته‌ام که بهتر است جلسه‌ای با حضور پیشکسوتان بوکس برگزار شود تا به این وضعیت رسیدگی کنیم. در غیر این صورت بوکس ایران با ریاست حسین ثوری رنگ خوشبختی نمی‌بیند. 

کاپیتان سال‌های دور تیم ملی بوکس ایران در پاسخ به این سوال که آیا با این شرایط می‌توان به کسب سهمیه المپیک امیدوار بود؟ اظهار کرد: برای رسیدن به المپیک نیاز داریم حداقل در آسیا کسب مدال کنیم، اما اکنون در کسب حتی یک مدال هم ناتوان هستیم. با این شرایط نمی‌توان امیدوار به سهمیه المپیک بود و بهتر است مدیریت فدراسیون فکری به حال این رشته کند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha