• چهارشنبه / ۶ آذر ۱۳۹۸ / ۰۹:۵۲
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 98090603770
  • خبرنگار : 71468

معارفه سرپرست فدراسیون تنیس روی میز/ رضایت وزارت ورزش از عملکرد چهار ساله قارداشی

معارفه سرپرست فدراسیون تنیس روی میز/ رضایت وزارت ورزش از عملکرد چهار ساله قارداشی

مراسم معارفه سرپرست فدراسیون تنیس روی میز با حضور محمد شروین اسبقیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها برگزار شد.

به گزارش ایسنا، مراسم معارفه سرپرست فدراسیون تنیس روی میز با حضور محمد شروین اسبقیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها در محل این فدراسیون برگزار و بهنام حبیب زاده به عنوان سرپرست فدراسیون منصوب شد.

قارداشی: انتخاب سرپرست از خانواده تنیس روی میز لطف بزرگی بود

مهرداد علی قارداشی رییس پیشین فدراسیون در ابتدای مراسم گفت: با تصمیمی که وزارت ورزش گرفت و دوره سرپرستی فدراسیون را به یک نفر از خانواده تنیس روی میز سپرد ، لطف بزرگی بود. اگر در این چهار سال موفقیتی در تنیس روی میز کسب شده بخاطر همدلی در جامعه تنیس روی میز بوده است.

اسبقیان: تنیس روی میز یکی از فدراسیون های موفق بوده است

اسبقیان در ادامه مراسم گفت: خوشحالم در خدمت دوستان پرتلاش تنیس روی میز هستم. من آقای قارداشی را فردی اخلاق مدار و پرتلاش می دانم و از سالهاقبل او را می شناسم. از نظر ما قارداشی توانست یک فدراسیون موفق بسازد. تنیس روی میز یکی از فدراسیون های موفق بوده است و عملکردش را قبول داریم و از منظر کارشناسان وزارت ورزش توانسته نمره بالایی را کسب کرده است.
او ادامه داد: استراتژی وزارت ورزش دارد این است بعد از دوره چهار ساله ریاست، سرپرست تعیین شود تا انتخابات برگزار شود. من بهنام حبیب زاده را از نوجوانی می شناسم و دوره مدیریت او در اردبیل یک دوره پرکار بود. بنا داریم هر چه سریع تر انتخابات برگزارشود و ثبات مدیریتی به فدراسیون برگردد. امیدوارم انتخابات سالم و به دور حاشیه را در تنیس روی میز داشته باشیم.

حبیب‌زاده: شرایط عالانه و منصفانه ای برای انتخابات فراهم  می‌کنم

بهنام حبیب زاده سرپرست فدراسیون نیز بیان کرد: روند تنیس روی میز در مسیر توسعه وترقی قرار دارد. من شهادت می دهم قارداشی به تمام استانها، نگاه عدالت محوری داشته است. فدراسیون تنیس روی میزدر چند ساله گذشته در تمام زمینه ها مسیر به رشدی داشته است و این مسیر مدیون تمام کسانی است که کمک کرده اند. من به عنوان عضو کوچکی از جامعه تنیس روی میز سعی می کنم در این دوره کوتاه سرپرستی سعی می کنم به نحواحسن و با ایجادشرایط عادلانه و منصفانه و رعایت قانون شرایط برای انتخاب آزاد فراهم کنم.
او ادامه داد: با همه افرادی که کاندیدا می شوند دوستی دارم و در نهایت کسی که شایستگی داشته باشد به عنوان رییس فدراسیون انتخاب می شود. با آرامش و کمک همه ثبات را در فدراسیون حفظ کنم.

دوره ریاست قارداشی ۱۶ آبان به پایان رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha