• جمعه / ۸ آذر ۱۳۹۸ / ۰۹:۴۴
  • دسته‌بندی: علم
  • کد خبر: 98090805054
  • منبع : نمایندگی دانشگاه تهران

به همت پارک فناوری دانشگاه تهران صورت می‌گیرد

برگزاری یک رویداد سرمایه‌گذاری همزمان با نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری

برگزاری یک رویداد سرمایه‌گذاری همزمان با نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری
عکس آرشیوی است

رویداد سرمایه‌گذاری «ReTech/UTInvest98» به همت پارک علم و فناوری دانشگاه تهران همزمان با بیستمین نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، پارک علم و فناوری دانشگاه تهران طی سال‌های گذشته کوشیده است تا با تمرکز و هدف‌گذاری در اکوسیستم استارتاپی کشور گام‌های موثری را در این مسیر بردارد؛ در همین راستا و با توجه به هدف اصلی خود که تبدیل ایده به کسب و کار است و برای تحقق زنجیره ارزشی پارک، رویداد سرمایه‌گذاری«ReTech/UTInvest98» را برگزار می‌کند.

رویداد سرمایه‌گذاری «ReTech/UTInvest98» که با ایجاد فضایی برای ارتباط سرمایه‌گذارها و سرمایه‌پذیرها، انجام هر چه بهتر سرمایه‌گذاری بر روی استارتاپ‌ها و ایده‌ها را هدف قرار داده است، ۲۶ تا ۲۹ آذرماه همزمان با بیستمین نمایشگاه هفته پژوهش افتتاح می‌شود.

برگزاری کارگاه‌های آموزشی و برگزاری پنل‌ها از بخش‌های مختلف این رویداد است.

"کارگاه آشنایی با نحوه ارائه طرح به سرمایه‌گذار+ تیم‌سازی"، "کارگاه تخصصی تجربه مشتری"، "کارگاه شرکت‌های دانش‌بنیان، الزامات و مزایا"، "نحوه تدوین طرح کسب و کار مورد نظر سرمایه‎گذاران برای شرکت‌های نوپا"، "پرورش ایده و خلق مدل کسب و کار"، "بوم ناب کسب و کار" و "سامانه ایران کد" از جمله کارگاه‌هایی است که برگزار می‌شود.

بخش برگزاری پنل‌ها هم شامل پنل یارانه تجاری‌سازی، پنل انجمن پارک‌ها (نوآوری باز) و پنل DARSTECH  است.

رونمایی از محصولات شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، کافه پارک (هسته‌ها) و گپ پارک (شرکت‌ها) از دیگر بخش‌های این رویداد است.

علاقه‌مندان حضور در هر کدام از بخش‌های رویداد «ReTech/UTInvest98» می‌توانند جهت ثبت‌نام به لینک http://utstpark.ir/utinvest-98 مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۸۸۲۲۰۷۰۰ الی ۴ داخلی ۱۳۸/۱۷۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha