• شنبه / ۹ آذر ۱۳۹۸ / ۱۷:۰۲
  • دسته‌بندی: علم
  • کد خبر: 98090906088
  • منبع : دانشگاه صنعتی امیر کبیر

در دانشگاه امیرکبیر صورت می‌گیرد

بررسی پایش سلامت پل‌ها با حضور اساتید داخلی و خارجی

بررسی پایش سلامت پل‌ها با حضور اساتید داخلی و خارجی

پنجمین کنفرانس بین‌المللی پل با شرکت جمعی از اساتید داخلی و خارجی، ۲۶ و ۲۷ آذرماه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود که به شرکت‌کنندگان گواهینامه دو زبانه اعطا خواهد شد.

به گزارش ایسنا، پنجمین کنفرانس بین‌المللی پل با حضور متخصصان داخلی و خارجی از کشورهای مختلف از جمله آمریکا، ایتالیا، استرالیا، مالزی، کانادا و پرتغال و ... برگزار می‌شود.

شرکت در این کنفرانس و کارگاه‌های آموزشی دارای امتیاز لازم برای ارتقای پایه رشته عمران بوده و به شرکت‌کنندگان در کنفرانس و کارگاه‌های آن یک گواهینامه معتبر به دو زبان فارسی و انگلیسی اهداء خواهد شد.

پنجمین کنفرانس بین‌المللی پل با مشارکت دانشگاه‌های تهران، علم و صنعت، خواجه نصیرالدین طوسی و تفرش در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.
هدف از برگزاری این کنفرانس بررسی موضوعات پایش سلامت پل‌ها، ایده‌های خلاقانه از نظر استفاده از مصالح و تکنولوژی نوین در طراحی و ساخت پل‌ها است.

در این کنفرانس دو روزه ۴ کارگاه آموزشی با محوریت طراحی و به‌سازی پل‌ها، پایش سلامت پل، به‌سازی لرزه‌ای پل‌ها، هیدرولیک و هیدرولوژی پل‌ها نیز برگزار خواهد شد.

این کنفرانس با محوریت آیین‌نامه‌ها و استانداردها در مورد بارگذاری قائم و اثر زلزله بر پل‌ها، تحلیل و طراحی پل‌ها، بازرسی و نگهداری پل‌ها، طراحی بر اساس عملکرد در پل‌ها، اجرا یا جایگزینی پل‌ها، ایمنی و هزینه‌های دوره بهره‌برداری پل‌ها و روش‌های تعمیر و تقویت پل‌ها برگزار می‌شود.

روش‌های پایش سلامت و نگهداری پل‌ها (BMS)،‌ مدیریت نگهداری پل‌ها، بیمه دوره بهره‌برداری و پدافند غیرعامل، شناخت کمیت و کیفیت عیوب و نحوه تقویت، ارزیابی و روش‌های به‌سازی عرشه پل‌ها، دوام و توسعه پایدار، آب شستگی و سیل، مصالح و تکنولوژی‌های سنتی (غیر معمول) و نوآوری در مهندسی پل از دیگر محورهای برگزاری این کنفرانس به شمار می‌رود.

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشجویان و مهندسان عمران برای ثبت نام و شرکت در کنفرانس و کارگاه‌های آموزشی می‌توانند به وب‌سایت http://ibc.aut.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha