• جمعه / ۱۵ آذر ۱۳۹۸ / ۱۳:۱۱
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 98091510696
  • خبرنگار : 90111

نتایج مرحله پنجم مسابقات رنکینگ کشوری تیروکمان/ دعوت برترین‌ها به اردوی تیم ملی

نتایج مرحله پنجم مسابقات رنکینگ کشوری تیروکمان/ دعوت برترین‌ها به اردوی تیم ملی

 مسابقات مرحله پنجم رنگینک کشوری به میزبانی استان هرمزگان با حضور بیش از ۷۰ ورزشکار برگزار گردید.

محبوبه شهریاری رئیس کمیته مسابقات فدراسیون تیراندازی با کمان در گفتگو با خبرنگار ایسنا اظهار داشت: این مسابقات در سه روز و در بخش مسابقات ساحلی، کامپوند و ریکرو برگزار شد. با توجه به دعوت ۳۲ نفر برتر مسابقات رنکینگ به اردوی انتخابی تیم ملی، این مسابقات از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. 

 شهریاری با اشاره به تعیین استان های میزبان با توجه به شرایط آب و هوایی ایران اضافه کرد: برنامه ریزی انجام مسابقات در شش ماهه اول سال در قسمت‌های مرکزی و شمالی و پس از آن نیز در جنوب کشور انجام شده است که امسال بندرعباس و بوشهر میزبان هستند و آخرین مرحله نیز در تهران به عنوان فینال فینالیست ها برگزار می شود.

رئیس کمیته مسابقات فدراسیون تیراندازی با کمان خاطرنشان کرد: امسال با توجه به شرایط مالی، شرکت کنندگان زیادی در بخش رنکینگ نداشتیم و ۳۲ نفر بخش انتخابی به تیم ملی دعوت شدند اما نتایج موفقی را در مسابقات برون مرزی شاهد هستیم و امیدواریم این شرایط تداوم داشته باشد و سال آینده شاهد درخشش بیشتر ورزشکاران باشیم.

وی با تقدیر از هیئت های میزبان مسابقات رنکینگ کشوری اظهار کرد: میزبانی از مسابقات از نظر مالی بهره ای برای هیئت ها ندارد و بیشتر باید هزینه کنند اما این اقدام و تداوم آن که موجب افزایش سطح کیفی کمانداران است، شایسته تقدیر بود.

وی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید از این مسابقات پدیده‌های جدیدی به تیراندازی کشور معرفی می شوند، گفت: حتما همینطور است، تمام کسانی که به انتخابی تیم ملی ورود داشته‌اند و در اردوی تیم ملی حاضر شده‌اند از مسابقات رنکینگ بوده اند و مربیان تیم ملی در حد توان در مسابقات حضور یافته و مسابقات را رصد می کنند. نتایج نیز برای مربیان ارسال می‌شود و نفرات شایسته به تیم ملی معرفی خواهند شد.

شهریاری اظهار داشت: با توجه به شرایط آب و هوایی، میزبان دور بعدی مسابقات استان بوشهر است، که در تاریخ پنجم و ششم دی‌ماه برگزار خواهد شد.

نتایج مسابقات و نفرات برتر در روز اول و دوم: 
مسابقات ساحلی:
در بخش کامپوند بانوان مقام اول از استان هرمزگان خانم معصومه عالی پور؛ مقام دوم از استان فارس خانم زهرا مرادیان؛ و مقام سوم از استان بوشهر خانم الهام حسینی. 
در بخش کامپوند آقایان مقام اول از جزیره‌ کیش آقای محمد شریف زاده؛ مقام دوم از استان کرمانشاه آقای نوید امیری؛ و مقام سوم از استان هرمزگان مصطفی امیدی. 
در بخش ریکرو بانوان مقام اول خانم سمانه رمضان پور از استان یزد؛ مقام دوم خانم پرستو ملکی از استان هرمزگان و مقام سوم خانم فهیمه قادری از استان چهارمحال بختیاری.
 در بخش ریکرو آقایان مقام اول آقای نادر منوچهری از استان چهارمحال بختیاری؛ مقام دوم آقای احمد زیدآبادی از هرمزگان و مقام سوم احمدرضا نادری از استان چهارمحال بختیاری

مسابقات فضای آزاد:
 در بخش کامپوند بانوان مقام اول از استان خراسان رضوی خانم شیرین ریحانی؛ مقام دوم از استان هرمزگان خانم معصومه عالی پور؛ و مقام سوم خانم الهام حسینی از بوشهر
 در بخش کامپوند آقایان نیز مقام اول از استان کرمان آقای علی سینا منشاءزاده؛ مقام دوم از استان قزوین آقای جبرائیل عبادی؛ و مقام سوم از استان تهران آقای  رسول امین زاده.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha