• دوشنبه / ۲ دی ۱۳۹۸ / ۰۷:۰۰
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 98100100769
  • خبرنگار : 90047

تخصیص بودجه ویژه وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون تیروکمان

شعبانی‌بهار: امیدوار به کسب سهمیه تیمی زنان در آلمان هستیم

شعبانی‌بهار: امیدوار به کسب سهمیه تیمی زنان در آلمان هستیم

رییس فدراسیون تیروکمان از تخصیص بودجه ویژه وزارت ورزش و جوانان به تیم‌های المپیکی خبر داد و گفت: در حال رایزنی هستیم تا زودتر این بودجه به فدراسیون تخصیص پیدا کند تا تیم خوبی را برای جهانی آلمان آماده کنیم.

غلامرضا شعبانی‌بهار در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این پرسش که آیا اردوی تیم ملی تیروکمان نیز همانند پاراتیروکمان در کیش دایر خواهد شد، اظهار کرد: اردوی تیم ملی تیروکمان ارتباطی به پاراتیروکمان ندارد، تلاش ما بر این است که اردوها را در مناطق مختلف گرمسیری برگزار کنیم تا کمانداران از نظر شرایط آب و هوایی مشکلی برای تمرین نداشته باشند.

وی با تشکر از حمایت ویژه وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک از تیم‌های المپیکی گفت: با توجه به حمایت ویژه وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک از فدراسیون‌های المپیکی، قرار بر این است اعتبار ویژه‌ای از سوی این وزارتخانه به تیروکمان تخصیص پیدا کند. بنابراین در حال رایزنی هستیم که زودتر این بودجه به حساب فدراسیون واریز شود تا تیم خوبی را برای جهانی آلمان که آخرین مرحله برای کسب سهمیه است، آماده کنیم.

رییس فدراسیون تیروکمان پیرامون این پرسش که چقدر امیدوار به کسب سهمیه تیمی در آلمان هستید، تصریح کرد: در آلمان ۶ سهمیه تیمی در بخش زنان و مردان توزیع می‌شود که امیدوار هستیم جزء این ۳ تیم قرار بگیریم. البته شرایط ما از نظر کسب سهمیه در بخش زنان بهتر از مردان است. زیرا در بخش زنان تنها ۹ تیم و در مردان ۲۷ تیم هنوز سهمیه کسب نکردند.

شعبانی بهار همچنین درباره وضعیت خوابگاه کمانداران نیز گفت: خوابگاه کمانداران در ضلع جنوب غربی سایت تیروکمان در حال ساخت است و روند کاری آن به سرعت در حال انجام است. اگر منابع مالی آن تامین شود تصور می‌کنم ظرف ۶ ماه آینده ساخت خوابگاه به اتمام برسد.

وی در پایان در خصوص بدهی‌های فدراسیون اظهار کرد: در حال حاضر اولویت اصلی ما المپیک است و تمام برنامه‌ریزی خود را معطوف کسب سهمیه در جهانی آلمان کردیم تا به نتیجه مطلوبی دست پیدا کنیم. بدهی‌های فدراسیون سنگین است و در شرایط کنونی امکان پرداخت بدهی‌ها را نداریم. البته یکسری از بدهی‌ها مربوط به حقوق پرسنل است که سعی داریم تا پایان سال بدهی های مربوط به پرسنل را پرداخت کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha