• سه‌شنبه / ۳ دی ۱۳۹۸ / ۱۰:۰۵
  • دسته‌بندی: باشگاه دانشجویان
  • کد خبر: 98100301929
  • منبع : باشگاه دانشجویان

«سلسه نشست‌های پنجاه سالگی مهندسی صنایع»

برگزاری نشست مهندسی صنایع و ERP در دانشگاه شریف

برگزاری نشست مهندسی صنایع و ERP در دانشگاه شریف

انجمن علمی و انجمن فارغ‌التحصیلان دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی شریف، دومین نشست از «سلسه نشست‌های پنجاه سالگی مهندسی صنایع» با موضوع برنامه‌ریزی منابع سازمانی (ERP) را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، یک نرم افزار ERP از ماژول‌های مختلفی مانند مالی، منابع انسانی، تولید و لجستیک تشکیل شده است که به صورت یکپارچه فعالیت‌های یک سازمان را پوشش می‌دهند. همچنین با توجه به اهمیت برخط بودن اطلاعات در سازمان‌ها، پایگاه‌های داده در سیستم‌های ERP یکپارچه هستند.


پیاده‌سازی سیستم‌های ERP، در بهینه‌سازی فرایندهای کاری و ارتقای بهره‌وری عملیاتی سازمان بسیار تاثیرگذار است و در این میان، نقش مهندسان صنایع در طراحی و پیاده‌سازی موفق‌ERP ها، کلیدی است.

در این نشست تخصصی، ضمن آشنایی با اصول و مبانی سیستم‌های ERP، شرکت سامه آرا (متعلق به دانش آموختگان دانشکده صنایع شریف) به بررسی دقیق‌تر پرفروش‌ترین ERP دنیا پرداخته و نیز تجربه یک نمونه موفق از پیاده سازی آن ارائه می‌گردد. در بخش پنل، پرسش‌ها و ابهامات شرکت‌کنندگان، پاسخ داده می‌شود.

این برنامه با حضور مهندس علی ارض‌پیما (عضو کمیته راهبری پروژه پیاده سازی «SAP ERP» در شرکت خودروسازی بهم) ، دکتر محسن ریاستیان (مدیرعامل شرکت سامه‌آرا پردازشگر)، دکتر اکبر مقدر (موسس و مدیرعامل شرکت مشاوره مدیریت سامان گستر علامه) و دکتر مسلم حبیبی (عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه شریف) ، چهارشنبه ۴ دی‌ماه، در دانشگاه صنعتی شریف، دانشکده مهندسی صنایع، سالن سمعی‌بصری برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۱۰-۰۳ ۱۰:۲۴

سلام. از اینکه سمینار در زمینه ERP برگزار میشه خیلی خوشحالم. ولی چرا SAP ERP؟ محصولی که شرکت سازندش کاربران ایرانی را مجاز به استفاده از آن محصول نمیکنه ؟ هر نوع پیاده سازی آن سیستم در ایران غیر مجاز است و توسط شرکت SAP پشتیبانی نمیشه. از ERP های دیگر چرا خبری نیست؟