به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، "معرفی مدیریت ارتباط با مشتری crm- درک مفهوم ارتباط – مدیریت پرتفوی مشتری – معرفی تجربه مشتری cem – خلق ارزش برای مشتری ومدیریت دوره عمر مشتری، از جمله مباحث و سرفصلهای این کارگاه است توسط محمدصالح ترکستانی (عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی) تدریس میشود.
کارگاه "مدیریت ارتباط با مشتری و تجربه مشتری" روز یکشنبه ششم بهمن ماه، ساعت ۱۳ الی ۱۹، در مرکز رشد و نوآوری دانشگاه علامه طباطبایی برگزار میشود.
انتهای پیام
نظرات