• چهارشنبه / ۱۸ دی ۱۳۹۸ / ۱۵:۴۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98101814534
  • خبرنگار : 30054

آیا با شرکت‌های حسابداری آشنایی دارید؟

آیا با شرکت‌های حسابداری آشنایی دارید؟

با تخصصی شدن خدمات مختلف، فیلدهای جدیدی به شرکت‌های خدماتی اضافه‌ شده است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام پرشین تکس، یکی از فیلدها فیلد شرکت حسابداری است که با وجود گذشت سال‌ها از ظهور آن‌ در ایران، هنوز برای بسیاری از صاحبان کسب‌وکار شناخته‌ شده نیست. در این یادداشت شما را شرکت‌های حسابداری آشنا کرده و خدمات حسابداری و حسابرسی ارائه‌شده توسط یک شرکت حسابداری و حسابرسی را معرفی می‌کنیم.

انواع خدمات شرکت حسابداری و حسابرسی

یک شرکت حسابداری و حسابرسی به شکل‌های مختلف اقدام به ارائه خدمت به مشتریان خود می‌کند. در ادامه انواع خدمات شرکت حسابداری و حسابرسی را باهم مرور می‌کنیم.

ارائه خدمات حسابداری تخصصی

بسیاری از شرکت‌ها امور جاری حسابداری خود را به‌راحتی انجام می‌دهند، اما به دلیل عدم تخصص کارکنان دپارتمان حسابداری آن‌ها به حوزه‌های تخصصی مالی و حسابداری مانند ارزش افزوده، در برخی موارد با مشکلاتی روبرو هستند. یک شرکت حسابداری و حسابرسی با ارائه خدمات حسابداری تخصصی در این حوزه‌ها، مشکلات این‌گونه شرکت‌ها را حل می‌کند. مدیران مالی شرکت‌ها می‌توانند با مراجعه به یک شرکت حسابداری، خدمات حسابداری و حسابرسی مورد نیاز خود را درخواست کرده و بدین ترتیب از صحت انجام آن‌ها اطمینان حاصل کنند.

مشاوره حسابداری و حسابرسی

بسیاری از شرکت‌ها با داشتن تیمی کامل در مجموعه حسابداری خود، تقریباً مشکلی برای انجام امور جاری حسابداری خود ندارند، اما در برخی از زمینه‌های تخصصی، نیازمند دریافت مشاوره حسابداری هستند. این‌گونه شرکت‌ها با دریافت مشاوره حسابداری و حسابرسی برای انجام امور تخصصی حسابداری خود، تضمینی برای انجام درست‌کارهای خود دریافت می‌کنند. در واقع یک مشاور حسابداری، با نظارت دقیق بر امور حسابداری شرکت، امکان بروز خطا را به حداقل می‌رساند.

انجام امور حسابرسی

یکی از بدیهی‌ترین واصلی‌ترین خدمات ارائه‌شده توسط یک شرکت حسابداری و حسابرسی، انجام حسابرسی است. انجام حسابرسی داخلی یک شرکت از جمله خدمات حسابرسی‌ است که توسط تمامی شرکت‌های حسابرسی ارائه می‌شود.

برون‌سپاری کامل امور حسابداری

یک شرکت حسابداری در کنار ارائه خدمات حسابداری و حسابرسی که در بالا آورده شد، قادر است تا تمامی امور حسابداری یک شرکت را در دست گرفته و به‌صورت برون‌سپاری کامل اقدام به ارائه خدمات به شرکت‌ها کند. در این شیوه، شرکت‌ها بدون استخدام کارکنان حسابداری، تمامی امور حسابداری خود را به یک شرکت حسابداری می‌سپارند. شرکت حسابداری نیز امور حسابداری شرکت را انجام داده و در صورت نیاز و در زمان‌های لازم اقدام به اعزام نیرو در محل شرکت می‌کند.

بهترین شرکت حسابداری و حسابرسی کجاست؟

در حال حاضر تعداد زیادی شرکت حسابداری و حسابرسی در سراسر ایران مشغول ارائه خدمات حسابداری و حسابرسی هستند. شرکت حسابداری و حسابرسی پرشین تکس، با تجربه‌ای طولانی در عرصه حسابداری، حسابرسی و مالیات و با داشتن نیروهای زبده، کارکشته و متخصص، یکی از مورد اعتمادترین شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات حسابداری، حسابرسی و مالیات است.

همین حالا با تماس با پرشین تکس، با یکی از کارشناسان حسابداری ما صحبت کرده و نوع خدمات حسابداری مورد نیاز خود را مشخص کنید تا از همین امروز مشکلات و خطرات حسابداری کسب‌وکار خود را به حداقل برسانید. برای تماس با ما می‌توانید به وب‌سایت اینترنتی پرشین تکس به نشانی www.persiantax.com مراجعه کرده و یا با شماره تلفن ۰۲۱۲۲۹۲۷۳۸۸ تماس حاصل فرمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha