• سه‌شنبه / ۱ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۱:۱۶
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 98110100288
  • خبرنگار : 90047

واکنش دبیر اجرایی کمیته پارالمپیک به عدم اعزام بسکتبال با ویلچر

رضایی: کمیته ملی پارالمپیک بر سیاست خود پایبند است

رضایی: کمیته ملی پارالمپیک بر سیاست خود پایبند است

دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک درباره جلسه هیات اجرایی و هیات رییسه کمیته مبنی بر اعزام تیم فوتبال پنج نفره و بسکتبال باویلچر به توکیو گفت: سیاست کمیته ملی پارالمپیک همچنان بر مبنای مدال آوری و قهرمانی آسیا است و تغییری در آن ایجاد نمی‌شود.

هادی رضایی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره جلسه هیات اجرایی و هیات رییسه کمیته ملی پارالمپیک در خصوص اعزام تیم فوتبال پنج نفره و بسکتبال با ویلچر به پارالمپیک توکیو اظهار کرد: در جلسه‌ای که روز گذشته در این زمینه برگزار شد تاکید هیات اجرایی و هیات رییسه کمیته ملی پارالمپیک بر مبنای همان آیین‌نامه و سیاستی بود که ۱۴ ماه پیش تدوین و به تمام فدراسیون‌ها ابلاغ شد و تغییری در سیاست ایجاد نشد.

وی در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود در صورت مشکل اعتباری کمیته ملی پارالمپیک برای اعزام این دو تیم به توکیو، فدراسیون‌ها حاضر به پرداخت هزینه سفر این دو تیم هستند، گفت: تا به امروز  پیشنهادی در این زمینه از هیچ فدراسیونی نداشتیم، ما مشکل اعتباری برای اعزام این تیم‌ها به توکیو نداریم بلکه تاکید ما اجرای سیاستی است که ۱۴ ماه پیش تدوین شده و اصرار به اجرای سیاست خود هستیم.

دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک افزود: البته پیشنهاد تغییر سیاست در نشست هیات اجرایی و هیات رییسه کمیته ملی پارالمپیک مطرح شد اما مورد تایید قرار نگرفت، تاکید هیات اجرایی و هیات رییسه کمیته ملی پارالمپیک همچنان بر مبنای اعزام کاروان کیفی و مدال آور به بازیهای پارالمپیک توکیو است.

رضایی همچنین در پاسخ به این پرسش که سرمربیان تیم‌های فوتبال پنج نفره و بسکتبال باویلچر تاکید دارند که کسب نایب قهرمانی یا سومی در آسیا دلیلی بر عدم مدال آوری این دو تیم در توکیو نیست، خاطرنشان کرد: این دو تیم ۱۴ ماه فرصت داشتند تا در آسیا برتری خود را ثابت کنند. اگر قرار به قهرمانی بود در همین مسابقات خود را نشان می‌دادند.

وی در پایان گفت: به عنوان دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک الزام به اجرای سیاست هیات اجرایی و هیات رییسه هستم و هر سیاستی که آنها مصوب کنند، تابع سیاست آنها هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۱۱-۰۱ ۱۳:۱۶

یک سیاست غلط تدوین کردند و بر اجرای اون پافشاری دارند. با اجرای همین سیاست غلط سالهاست در شنا و دوهای دوومیدانی مدالی کسب نکردید و ورزشکاران بسیاری را فراری و بازنشسته و پناهنده کردید برات متاسفم